جنگ بزرگ در پشت پرده استقلال؛ مجیدی چقدر از جیبش برای استقلال هزینه کرد؟ | آوای استقلال
2

جنگ بزرگ در پشت پرده استقلال؛ مجیدی چقدر از جیبش برای استقلال هزینه کرد؟

  • کد خبر : 7572
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
جنگ بزرگ در پشت پرده استقلال؛ مجیدی چقدر از جیبش برای استقلال هزینه کرد؟
فرهاد مجیدی ظرف یک هفته نزدیک به یک میلیارد تومان از جیب هزینه کرد تا همیّت و اتحاد تیمش را بالاتر ببرد اما اتفاقات اخیر شائبه‌های دیگری را ایجاد می‌کند.

به گزارش آوای استقلال،در روزهایی که شایعه شده مهدی علی نژاد معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش، احمد مددی عامل باشگاه و برخی از اطرافیان تیم درصدد ناامید کردن فرهاد مجیدی برای ادامه همکاری با باشگاه استقلال هستند، سرمربی جوان این تیم با روش خودش به مقابله با مخالفان برخاست.

فرهاد مجیدی پس از دیدار مقابل پدیده از حساب خودش نفری ۱۰ میلیون تومان به بازیکنان تیم پاداش داد. همچنین دقایقی پس از پیروزی استقلال مقابل گل گهر سیرجان وعده داد که روز بعد از بازی به هر یک از بازیکنان تیمش ۲۰ میلیون تومان پاداش نقدی مجدد می‌دهد. با احتساب لیست ۲۵ نفره بازیکنان استقلال و مجموع ارقام پرداخت شده به هر نفر یعنی ۳۰ میلیون تومان، عددی معادل ۷۵۰ میلیون تومان به دست می‌آید که البته نزدیکان به تیم مدعی شده اند مجیدی بیش از این برای اعضای تیمش هزینه کرده و به برخی از اعضای کادر فنی هم پاداش داده است.

با این حساب به نظر می‌رسد سرمربی استقلال یک تنه قصد ایستادن مقابل همه مخالفان خود را دارد تا به پشتوانه بازیکنان تیمش که ظاهراً برایش سرشان را جلوی توپ می‌گذارند، قصد دارد از این طریق نتایجی که مطلوب هواداران و خودش است را از این طریق به دست بیاورد.

گواه این مخالفت‌ها می‌تواند اظهارات اخیر یکی از مدیران پیشین استقلال باشد. حجت نظری یکی از اعضای برکنار شده هیئت مدیره باشگاه استقلال در تازه ترین اظهاراتش پس از خروج از جلسه هیئت مدیره در وزارت ورزش صراحتاً اعلام کرد روسای باشگاه تمایلی به همکاری با مجیدی ندارند و باید منتظر باشید تا به زودی همکاری فرهاد با استقلال به پایان برسد.

واکنش‌های اخیر فرهاد مجیدی مانند کوبیدن مشت بر روی میز کنفرانس مطبوعاتی و پرداخت پول از حساب شخصی اش، همه و همه مشخص می‌کند جنگ بزرگی در پس پرده باشگاه استقلال در جریان است و او دوست ندارد برای سومین بار اسیر تصمیمات بالادستی‌های باشگاه استقلال شود. آنچنان که در دو دوره قبلی مربیگری اش در این تی(یک بار پس از شفر و یکبار پس از استراماچونی) به وضوح او را کنار گذاشتند در حالی که دوست داشت تیم را مربیگری کند.

باید دید در آینده و هفته‌های پیش رو کدام یک از این دو جناح، پیروز و سربلند از این جدال غیرمستقیم بیرون می‌آیند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7572

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.