جناب مددی! به پایان سلام کن! | آوای استقلال
1
به بهانه مصاحبه تند مدیرعامل استقلال؛

جناب مددی! به پایان سلام کن!

  • کد خبر : 7062
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
جناب مددی! به پایان سلام کن!
احمد مددی بهتر از هر کسی می داند که دوره مدیریت او تمام شده و دیگر اقبالی برای ماندن وی وجود ندارد از این رو با یک مصاحبه آتشین فرهاد مجیدی را مورد حمله سنگین قرار داد تا به این شکل در نقش یک فاتح بزرگ میدان را ترک کند، اما رصد نظرات هواداران خلاف این را نشان می دهد و باید در یک کلام گفت جناب مددی به پایان سلام کن!

آوای استقلال، مصاحبه روز گذشته فرهاد مجیدی و نارضایتی شدید مالی بازیکنان استقلال شوک بزرگی به هواداران استقلال وارد کرد تا حدی که هواداران باشگاه استقلال با استرس و نگرانی فراوانی اتفاقات مرتبط با استقلال را رصد می کردند،با این شرایط انتظار می رفت مسوولان باشگاه استقلال، اعضای هئیت مدیره و مدیرعامل با ورود آنی به این قائله موضوع را مدیریت کنند تا در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر آرامش به این مجموعه بازگردد اما مصاحبه تند مدیرعامل باشگاه استقلال همانند بنزین روی آتش ، شعله اختلافات و درگیری را افزایش داد تا جنگ در باشگاه استقلال علنی شود.

البته از ماه ها قبل این جنگ وجود داشت اما ظاهرسازی دوستان و تلاش های رسانه ای طرفین سبب شد کسی به شکل علنی متوجه این اختلافات سنگین و شکاف های عمیق مدیریتی نشود اما با بروز این اتفاقات حالا همه چیز فاش شده، فرهاد مجیدی احمد مددی و مهدی علی نژاد را زیر سوال می برد، احمد مددی سرمربی و هئیت مدیره در سیبل انتقادات خود قرار می دهد، تا تلخ ترین تراژدی برای هواداران استقلال رقم بخورد.

البته که این اتفاقات به این زودی ها تمام نخواهد شد، جنگ وارد فاز عملیاتی شده و طرفین با حملات انتحاری به دنبال پیروزی مقابل رقیب هستند، اما نکته بحث برانگیز اینجاست آیا کسی در میان این جدل های بی پایان به سرنوشت استقلال فکر می کند؟ هواداران استقلال تا کی باید چنین اتفاقاتی را تجربه کنند؟

آیا متولیان دستگاه ورزش به تبعات منفی این پدیده فکر می کنند؟ هوادار استقلال چه گناهی کرده است که هر دوره در پایان لیگ برتر و در آستانه فصل نقل و انتقالات باید با چنین شرایطی مواجه شود؟ چرا وزارت ورزش و جوانان به عنوان عضو ناظر بر عملکرد مدیریت و هئیت مدیره باشگاه استقلال به این ماجرا ورود نمی کند؟ آیا مساله استقلال و سرنوشت این باشگاه مردمی برای مسعود سلطانی فر دارای اهمیت و اولویت است؟

فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال در مقطع کنونی پس از هشدارهای مکرر و تذکرهای پر تعداد صبرش لبریز شد و خطاب به مدیرعامل باشگاه مطالبی تند را عنوان کرد، قطعا نه تنها فرهاد مجیدی بلکه هر فرد دیگری هم به جای او بود و سکان هدایت باشگاه را در دست داشت، این مساله را رسانه ای می کرد تا شاید فکری به حال تیمش شود، اما مصاحبه عجیب و غریب احمد مددی در پاسخ به سخنان فرهاد مجیدی نشانه چیست؟

حمله بی محابا احمد مددی به سرمربی تیم بیانگر این موضوع است که وی قدرت حل مشکلات پرشمار استقلال را ندارد، وقتی او به مصاحبه رسانه ای متوسل می شود یعنی اینکه به پایان خط رسیده و با حمله به سرمربی شانس خود را برای ماندن روی صندلی مدیرعاملی آزمایش می کند! و گرنه با حل مشکلات استقلال ترجیح می داد ابتدا مشکلات استقلال را حل کند سپس فرهاد مجیدی را بابت مصاحبه اش تهدید کند.

به نظر می رسد، احمد مددی بهتر از هر کسی می داند که دوره مدیریت او تمام شده و دیگر اقبالی برای ماندن وی وجود ندارد از این رو با یک مصاحبه آتشین فرهاد مجیدی را مورد حمله سنگین قرار داد تا به این شکل در نقش یک فاتح بزرگ میدان را ترک کند، اما رصد نظرات هواداران خلاف این را نشان می دهد و باید در یک کلام گفت جناب مددی به پایان سلام کن!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7062

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.