توجهی به ۶ باخت الاهلی نداشته باشید | آوای استقلال
4
هشدار بزرگ مجیدی به بازیکنان استقلال:

توجهی به ۶ باخت الاهلی نداشته باشید

  • کد خبر : 1171
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
توجهی به ۶ باخت الاهلی نداشته باشید
مجیدی که فضای لیگ قهرمانان آسیا را می‌شناسد پیش از بازی با الاهلی نکات مهمی را به بازیکنان خود گوشزد کرد
الاهلی وضعیت بغرنجی تا پیش از شروع لیگ قهرمانان آسیا داشته و پیوسته در لیگ عربستان شکست خورده است. افت این باشگاه به حدی محسوس بوده که رسانه‌های سعودی نیز امید چندانی به موفقیت نماینده خود در لیگ قهرمانان آسیا ندارند و با تردید به نتایج این تیم در بازی‌های آتی می‌نگرند.
اوضاع دفاعی تیم الاهلی نیز بسیار بغرنج است و شرایط مساعدی ندارد. آنها در لیگ عربستان ۴۴ بار دروازه خود را به روی حریفان باز شده دیده‌اند که اوج نمایش ضعیف این تیم به بازی‌های اخیر برمی‌گردد که ۶ باخت پی‌درپی را در کارنامه خود دارند.
وضعیت نامناسب الاهلی که در لیگ عربستان رتبه هفتم را در اختیار دارد اما از نگاه سرمربی استقلال ملاکی برای ارزیابی قطعی این تیم نیست.
مجیدی که فضای لیگ قهرمانان آسیا را می‌شناسد پیش از بازی با الاهلی نکات مهمی را به بازیکنان خود گوشزد کرد که یکی از این نکات درباره جایگاه الاهلی در جدول عربستان و شکست‌های این تیم بود. مجیدی چنین گفته است: «ما نباید توجهی به باخت‌های الاهلی داشته باشیم. آنها در آسیا متفاوت ظاهر خواهند شد. این تیم در ۶ بازی اخیر ۶ بار باخته اما دلیل نمی‌شود آنها را دست‌کم بگیریم. باید با همه قوا مقابل الاهلی بازی کنیم.»
مجیدی توصیه‌هایی هم درباره لزوم امتیازگیری در بازی نخست داشته است. سرمربی استقلال چنین گفته: «به دست آوردن امتیاز بازی اول اهمیت بسیاری دارد که باید به آن توجهی ویژه کنیم. ما برای برد گام به میدان می‌گذاریم.»
صحبت‌های سرمربی استقلال نشان می‌دهد نگاهی عمیق به رقبا دارد و هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیرد. سرمربی استقلال خوب می‌داند که بازگشت ستاره‌های الاهلی تا چه اندازه در تغییر رویه این تیم اثرگذار است.
به همین دلیل سرمربی استقلال بنای کار خود را روی تذکرات اینچنینی به بازیکنانش گذاشته تا شاید با امتیاز کامل میدان بازی با الاهلی را ترک کند و قدم اول را در این عرصه محکم بردارد.
البته واکنشی که بازیکنان به توصیه‌های سرمربی خود دارند نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. درواقع یک سوی ماجرا توصیه‌های سرمربی استقلال است و سوی دیگر آن اجرای بی کم و کاست از طرف بازیکنان که باید دید به واقع با همین نیت دست‌کم نگرفتن حریف وارد میدان می‌شوند یا طور دیگری گام به میدان می‌گذارند.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=1171

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.