توبیخ کتبی و جریمه ۲۰ درصدی | آوای استقلال
5
رای انضباطی استقلال برای دانشگر رسما ابلاغ شد

توبیخ کتبی و جریمه ۲۰ درصدی

  • کد خبر : 3367
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
توبیخ کتبی و جریمه ۲۰ درصدی
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد حکم رای نهایی محمد دانشگر روز گذشته از طرف کمیته انضباطی باشگاه مبنی‌بر توبیخ کتبی و کسر ۲۰ درصد از قرارداد او به وی ابلاغ شده است.

محمد دانشگر، مدافع جنجالی استقلالی‌ها که بعد از حواشی ایجادشده این تیم مقابل پیکان، از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار داده شد بعد از حدود یک‌ماه‌ونیم دوری از جمع هم‌بازیانش یک‌بار دیگر این فرصت را پیدا کرد تا به تمرینات بازگشته و با استقلال به کار ادامه دهد‌. نکته قابل توجه اینکه این مدافع جنجالی سه‌شنبه گذشته بعد از صحبت‌های لازم با فرهاد مجیدی در حاشیه تمرینات استقلال و عذرخواهی از او و جمع بازیکنان آبی‌پوش یک‌بار دیگر به اردوی این تیم بازگشت تا برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر خود را به همراه سایر استقلالی‌ها آماده کند.
. بر همین اساس از باشگاه استقلال خبر می‌رسد حکم رای نهایی محمد دانشگر روز گذشته از طرف کمیته انضباطی باشگاه مبنی‌بر توبیخ کتبی و کسر ۲۰ درصد از قرارداد او به وی ابلاغ شده و بعد از اینکه وکیل این بازیکن این حکم را امضا کرد درنهایت بعد از سیر موارد قانونی و اعلام کسر جریمه به کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال، یعنی فرزاد مجیدی، دانشگر در اختیار کادرفنی قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3367

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.