تلاش نافرجام وزیر ورزش برای جلوگیری از استعفای هئیت مدیره استقلال! | آوای استقلال
2
دلایل 5 گانه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال

تلاش نافرجام وزیر ورزش برای جلوگیری از استعفای هئیت مدیره استقلال!

  • کد خبر : 5896
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
تلاش نافرجام وزیر ورزش برای جلوگیری از استعفای هئیت مدیره استقلال!
گفته می شود در نامه اعضای هیات مدیره به ضرورت شفافیت مالی باشگاه و نامشخص بودن مبالغی که اسپانسر در اختیار مدیرعامل گذاشته نیز اشاره شده است.

به گزارش آوای استقلال، نامه ای که اعضای هیات مدیره استقلال برای استعفای خود در اختیار وزیر ورزش قرار داده اند شامل ۵ بند است.

اعضای هیات مدیره استقلال روز گذشته به دلیل آنچه اجرا نشدن مصوبات هیات مدیره از سوی احمد مددی خوانده شد به صورت دسته جمعی از سمت خود استعفا کردند.

آنها روز گذشته نامه ای که امضای حمیدرضا آصفی، مهدی عبدیان و حجت نظری زیر آن بود را به دفتر وزیر ورزش و جوانان بردند تا به صورت رسمی اعلام کنند حاضر به کار در باشگاه استقلال نیستند.

اعضای هیات مدیره استقلال اعتقاد دارند مددی مصوبات هیات مدیره استقلال را اجرا نمی کند و برای اثبات ادعای خود علاوه بر نامه ای که خطاب به مسعود سلطانی فر نوشته اند، ۵ دلیل آورده اند:

عدم برکناری ناصر فریاد شیران از سمت مدیریت آکادمی باشگاه استقلال در شرایطی که اعضای هیات مدیره باشگاه مدتی است این مساله را تصویب کرده اند.

  1.  با وجود اینکه اعضای هیات مدیره استقلال مدتی است تغییر چمن ورزشگاه امام رضا از مصنوعی به طبیعی را تصویب کرده اند، احمد مددی هنوز هیچ اقدامی در این جهت انجام نداده است.
  2. اعضای هیات مدیره استقلال تصویب کردند با توجه به اینکه ممکن است بازیکنان این تیم با پیشنهادهایی از سوی تیم هایی از کشورهای خلیج فارس روبرو شوند، قرارداد بازیکنان استقلال که مورد تایید فرهاد مجیدی هستند قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا تمدید شود که این اتفاق هم رخ نداد و احمد مددی هیچ اقدامی در این رابطه انجام نداد.
  3.  به گفته اعضای هیات مدیره استقلال احمد مددی از تمدید قرارداد با هروویه میلیچ ممانعت کرده است در حالی که مهدی عبدیان برسر مبلغ قرارداد با او به توافق رسیده بود و حتی این بازیکن کروات حاضر شده بود بعد از تمدید قرارداد ۲ ساله مطالبات گذشته خود را ببخشد، احمد مددی از تمدید قرارداد میلیچ خودداری کرد.
  4.  عرفان گل محمدی بدون ثبت قرارداد در سازمان لیگ و در حالی که حضور او در عربستان غیر قانونی بود به این کشور سفر کرد، این در حالی است که رفتار مددی برخلاف تصویب هیات مدیره بوده است.

در این بین شنیدیم اعضای هیات مدیره استقلال اعتقاد دارند چون معاون وزیر ورزش در روی کار آمدن احمد مددی نقش داشته و از او حمایت می کند، مدیرعامل استقلال حاضر نیست مصوبات هیات مدیره را اجرا کند.

گفته می شود وقتی اعضای هیات مدیره استقلال نامه استعفایشان را در اختیار مسعود سلطانی فر قراردادند، وزیر ورزش و جوانان از آنها خواست که استعفای خود را رسانه ای نکند تا او در روزهای آینده بتواند جلسه بین طرفین برگزار کند و مشکل را حل کند اما امروز خبر ملاقات حجت نظری با وزیر ورزش و تقدیم استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره استقلال به مسعود سلطانی فر، رسانه ای شد. گفته می شود در نامه اعضای هیات مدیره به ضرورت شفافیت مالی باشگاه و نامشخص بودن مبالغی که اسپانسر در اختیار مدیرعامل گذاشته نیز اشاره شده است.

در این بین به نظر خواسته اعضای هیات مدیره استقلال مشخص است، یا او مو به موی مصوبات هیات مدیره را اجرا می کند و یا آنها حاضر نیستند به کارشان در این باشگاه ادامه بدهند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5896

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.