تصمیم عجیب فدراسیون عزیزی خادم؛سوپر جام تعطیل می شود! | آوای استقلال
2

تصمیم عجیب فدراسیون عزیزی خادم؛سوپر جام تعطیل می شود!

  • کد خبر : 3490
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
تصمیم عجیب فدراسیون عزیزی خادم؛سوپر جام تعطیل می شود!
این احتمال وجود دارد که از فصل آتی سازمان لیگ قید برگزاری سوپرجام در فوتبال ایران را بزند و این بازی از تاریخ فوتبال ایران پاک شود.

سازمان لیگ در ابتدای فصل می‌خواست دیدار سوپرجام را بین قهرمانی لیگ برتر (پرسپولیس) و قهرمان جام حذفی (تراکتور) برگزار کند اما این دو تیم در مذاکراتی که با هم داشتند در برگزاری این بازی در ابتدای فصل مخالفت کردند و اذعان کردند در جریان فصل با هم بازی خواهند کرد.

این اولین بار نبود چنین اتفاقی در فوتبال ایران رخ می‌داد. پیش از این هم استقلال در زمان برگزاری سوپرجام در خارج از کشور اردو زد و این موجب عدم برگزاری دیدار سوپرجام و اهدای جام به تیم پرسپولیس بدون برگزاری بازی شد.

به نظر می‌رسد تیم‌های قهرمان در فوتبال ایران اهمیتی به برگزاری این بازی نمی‌دهد در حالی که در فوتبال حرفه ای سوپرجام در تاریخ فوتبال نهادینه شده و هر فصل سر موعد از پیش تعیین شده برگزار می‌شود.

بعید است سازمان لیگ در فصل جاری تاریخی برای برگزاری سوپرجام پیدا کند. آنهم تاریخی که باب میل دو تیم پرسپولیس و تراکتور باشد.

در هفته‌های باقی مانده تا شروع بازی‌های تیم ملی بازی‌های لیگ برتر برگزار می‌شود. بعد از خرداد ماه هم بازی‌های باقی مانده لیگ برتر برگزار شود تا جایی که سازمان لیگ برای برگزاری دیدار نهایی جام حذفی اواخر مرداد ماه برنامه ریزی کرده است.

آیا دو تیم حاضر می‌شوند بعد از پایان دیدار فینال جام حذفی و در حالی که باید به استراحت بروند بعد از یک فصل سخت و طولانی برگزار کننده بازی سوپرجام باشند؟

خبرهای رسیده از سازمان لیگ حکایت از آن دارد برخی از اعضای این سازمان پیشنهاد پاک کردن این بازی از تاریخ فوتبال ایران و برنامه‌های سازمان لیگ را داده اند به این خاطر که باشگاه‌ها اهمیتی به برگزاری این بازی نمی‌دهند.

قرار است در نشست‌های آتی سازمان لیگ درباره این بازی بحث شود و مصوبه آن به امضای اعضاء برسد. در این صورت چالش برگزاری سوپرجام برای همیشه از فوتبال ایران پاک خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3490

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.