تراکتور،با تعویض های خطیبی خانه خراب شد | آوای استقلال
0

تراکتور،با تعویض های خطیبی خانه خراب شد

  • کد خبر : 2601
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱:۰۸
تراکتور،با تعویض های خطیبی خانه خراب شد
تی تی ها برای بار چهارم به تساوی رضایت دادند

تراکتور در بازی حساس دور پنجم مرحله گروهی به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تراکتوری ها در نیمه اول، بازی کاملا محتاطانه ای را ارائه دادند اما در آغاز نیمه دوم، بسیار هجومی ظاهر شدند و چند موقعیت مسلم گلزنی با بدشانسی و بی دقتی از دست رفت. در حالی که تی تی ها با ادامه این روند می رفتند که دروازه حریف را باز کنند، تعویض های عجیب رسول خطیبی کاملا روند هجومی تیمش را متوقف کرد.

ابتدا اشکان دژاگه که روز خوبی را سپری می کرد جایش را به یک مدافع وسط داد و بازیساز دیگری جایگزین او نشد. دقایقی بعد تیموری و فخرالدینی که از بهترین های تراکتور در این بازی بودند هم بیرون کشیده شدند و محمد قادری به همراه علی فتحی که حتی سابقه و تجربه زیادی در لیگ برتر هم ندارد به بازی آمدند.

تراکتور دیگر کاملا بی خطر شده بود و این پاختاکور بود که فشار می آورد. تعویض های عجیب تراکتور با بیرون رفتن پیمان بابایی و ورود محمد خرم الحسینی که یک هافبک است، تکمیل شد. خطیبی از هیچکدام از ستاره های روی نیمکت تیمش مانند واسعی، عباس زاده، شجاعی و ایمانی استفاده نکرد.

کار صعود تراکتور در صورت برتری الشارجه مقابل نیروی هوایی، سخت تر خواهد شد. فقط سه تیم از جمع تیم های دوم گروه های پنجگانه به مرحله بعد صعود می کنند.

تراکتور از ۵ بازی ۷ امتیاز دارد و تیم های دوم گروه های دیگر همین تعداد امتیاز را از ۴بازی اندوخته اند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2601

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.