تا پایان وقت اداری امروز؛ رونمایی از مدیران جدید استقلال؛فقط مددی می‌ماند | آوای استقلال
4
شمارش معکوس برای معرفی جدید هئیت مدیره استقلال

تا پایان وقت اداری امروز؛ رونمایی از مدیران جدید استقلال؛فقط مددی می‌ماند

  • کد خبر : 7345
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
تا پایان وقت اداری امروز؛ رونمایی از مدیران جدید استقلال؛فقط مددی می‌ماند
اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب و احتمالا تا پایان ساعت اداری معرفی خواهند شد

به گزارش آوای استقلال،ظاهرا وزیر ورزش و جوانان تصمیمات خود را برای تغییرات در استقلال گرفته و به احتمال فراوان شاهد جدایی تمامی‌ اعضای هیات مدیره این باشگاه خواهیم بود. از سوی دیگر شایعاتی پیرامون حضور علی نامداری در بین اعضای هیات مدیره شنیده شده ولی به نظر می‌رسد وزارت روی این گزینه هنوز به جمع بندی نرسیده و احتمالا وی هم در بین گزینه‌های جدید هیات مدیره این باشگاه حضور نخواهد داشت.

برابر آخرین اخبار دریافتی در نشست امروز که در حاشیه جلسه هیات دولت برگزار می‌شود اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب و احتمالا تا پایان ساعت اداری معرفی خواهند شد. در این بین همه منتظر هستند تا تکلیف احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود و به نظر می‌رسد با توجه به گزارش‌هایی که به وزارت ورزش ارائه شده مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه به کار خود ادامه خواهد داد مگر اینکه وزیر ورزش در دقیقه ۹۰ تصمیم به تغییرات در راس مدیریت این باشگاه بگیرد.

در حال حاضر حجت نظری، مهدی عبدیان و حمیدرضا آصفی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هستند و اسماعیل خلیل زاده بعد از مشکلات قضایی از این باشگاه جدا شد. علی نامداری هم به عنوان مشاور هیات مدیره این باشگاه فعالیت می‌کند اما ظاهرا جدایی این نفرات از بدنه مدیریتی استقلال جدی است و نفراتی جدید به عنوان اعضای هیات مدیره معرفی خواهند شد.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که فرهاد مجیدی طی روزهای اخیر موضع گیری‌های تندی علیه مدیرعامل این باشگاه انجام داده اما به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان تصمیم ندارد تحت تاثیر صحبت‌های مجیدی اقدامی‌انجام دهد. مساله ای که روز گذشته و از صحبت‌های علی نژاد نمایان شد و وی در اظهارات خود تاکید کرد مجیدی در چارچوب وظایف خود عمل و صحبت کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7345

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.