تایید دعوت ۳ بازیکن استقلال به کمیته انضباطی | آوای استقلال
1
چرا مددی خبر را تکذیب کرد؟

تایید دعوت ۳ بازیکن استقلال به کمیته انضباطی

  • کد خبر : 7826
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
تایید دعوت ۳ بازیکن استقلال به کمیته انضباطی
در شرایطی که عنوان شده بود رشید مظاهری ، عارف غلامی و فرشید اسماعیلی به کمیته انضباطی باشگاه احضار شده و فرهاد مجیدی از آنها خواسته تا به باشگاه نروند اما مدیرعامل استقلال این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش آوای استقلال، مددی درابتدا این باره عنوان کرد: این خبر صحت ندارد. اما بعدا مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه ظاهرا قرار بود ۳ بازیکن استقلال به کمیته انضباطی این باشگاه بروند با ملایم کردن لحنش تاکید کرد: در این مورد یک سوء تفاهم پیش آمده بود که روز گذشته حل شد و مشکل خاصی وجود ندارد.
این در حالی است که بعد از شدت گرفتن دعواها در باشگاه استقلال و بین مدیریت و کادر فنی این باشگاه ‌طور به نظر می‌رسید که مددی به منظور زهر چشم گرفتن از فرهاد مجیدی اقدام به دعوت از ۳ بازیکن استقلال که از دیدگاه وی مرتکب بی‌انضباطی شده کرده اما با مشخص شدن وضعیت ترکیب جدید هیئت مدیره و آرام شدن جو مدیریتی مدیرعامل استقلال تصمیم می گیرد تا این موضوع را وتو کرده و اصولاً از پایه و بنیان آن را تکذیب کند.
با این حال طبق شنیده های خبرنگار فرهیختگان و با ادعای منابع موجود در باشگاه استقلال این سه بازیکن یعنی رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی در گام نخست و سپس عارف‌غلامی در گام بعدی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال به منظور ارائه برخی توضیحات دعوت شده اما سپس با حل شدن برخی مشکلات و البته در جهت رفع دلجویی از کادر فنی و به ویژه فرهاد مجیدی مدیرعامل استقلال یعنی احمد مددی نه تنها قضیه احضار بازیکنان به کمیته انضباطی را کنسل کرده بلکه از بیخ و بن آن را کذب دانسته و در نهایت نیز زیر بار این ماجرا که این سه بازیکن به کمیته انضباطی دعوت شده بودند نمی‌رود‌.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7826

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.