بلاتکلیفی استقلال در نقل و انتقالات؛ چه کسانی با بازیکنان و ایجنت‌ها تماس می‌گیرند؟ | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
0

بلاتکلیفی استقلال در نقل و انتقالات؛ چه کسانی با بازیکنان و ایجنت‌ها تماس می‌گیرند؟

  • کد خبر : 39882
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
بلاتکلیفی استقلال در نقل و انتقالات؛ چه کسانی با بازیکنان و ایجنت‌ها تماس می‌گیرند؟
نگرانی هواداران استقلال برای نقل و انتقالات این تیم در فصل جدید روز به روز بیشتر می‌شود.

به گزارش آوای استقلال، پس از اتمام مسابقات لیگ برتر باشگاه استقلال طبق اعلام فرشید سمیعی، بر اساس لیست درخواستی جواد نکونام وارد عرصه نقل و انتقالاتی شد تا بتواند برای فصل بیست و چهارم شرایط دلخواه و مدنظر سرمربی تیم را فراهم کند.
بااینحال پس از گذشته حدود ۱۰ روز از اتمام مسابقات، هنوز تکلیف مدیریت باشگاه استقلال مشخص نیست و مجمع برگزار شده در روز گذشته نیز همچنان ابهامات مدیریتی باشگاه را حداقل تا ۲ هفته آینده باقی گذاشت.
از طرفی براساس پیگیری‌ها مشخص شد طی روزهای گذشته تماس‌هایی با بازیکنان تیم‌های دیگر و همچنین برخی ایجنت‌ها گرفته شده که بر این اساس گفته می‌شود افرادی خود را نماینده باشگاه استقلال در امر نقل و انتقالات معرفی کرده و خواهان آغاز مذاکرات برای فصل جدید شده‌اند.
این درحالیست که هیچ خبر رسمی از سوی باشگاه استقلال یا حتی هلدینگ خلیج فارس منتشر نشده و اگر این افراد با پشتوانه مسئولان مربوطه اقدام به شروع نقل و انتقالات کرده‌اند، زیبنده باشگاه بزرگ و پرطرفدار استقلال نیست نماینده یا نمایندگان رسمی خود را معرفی نکند.
درحال حاضر دغدغه اصلی هواداران استقلال که هنوز نگرانی‌هایی بابت وضعیت کادرفنی دارند و هرروز شایعات جدیدی را پیرامون سرمربی تیم می‌شنوند، جذب بازیکنان جدید و با کیفیت برای فصل جدید لیگ برتر است اما این اتفاقات نه تنها نگرانی آن‌ها را رفع نمی‌کند بلکه بلاتکلیفی‌های تیم آبی پوش پایتخت را نیز بیشتر می‌کند.
بنابراین انتظار می‌رود مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده باشگاه استقلال هرچه زودتر تصمیم قاطع و روشنی را برای فصل جدید بگیرند تا علاوه بر پایان دادن به شایعات هرروزه، زمان را برای بسته شدن تیم از دست ندهند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39882

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها