بعضی ها ول کن استقلال نیستند/ فقط حکم جلب بازیکن را کم داشتیم! | آوای استقلال
4
میلاد میداودی در گفت و گو با آوای استقلال::

بعضی ها ول کن استقلال نیستند/ فقط حکم جلب بازیکن را کم داشتیم!

  • کد خبر : 7010
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
بعضی ها ول کن استقلال نیستند/ فقط حکم جلب بازیکن را کم داشتیم!
ظاهرا هیچ کسی به فکر استقلال نیست. تو را به خدا زودتر تکلیف این باشگاه را مشخص کنید. وقتی کاری نمی توانید انجام دهید،

به گزارش آوای استقلال، میلاد میداودی در گفت و گو با آوای استقلال در خصوص وضعیت عجیب باشگاه گفت: ظاهرا هیچ کسی به فکر استقلال نیست. تو را به خدا زودتر تکلیف این باشگاه را مشخص کنید. وقتی کاری نمی توانید انجام دهید، استعفا بدهید و بروید. با ماندن تان بقیه کارها را هم خراب نکنید. متاسفانه استقلال این فصل را هم به دلیل ضعف های مدیریتی از دست داد.

وی در ادامه افزود: ببینید کار به کجا کشیده که حکم جلب بازیکن استقلال را هم بگیرند. قطعا مشکل استقلال مدیریتی است و باید زودتر این مسئله حل شود. دیگر چه بلایی مانده که سر استقلال بیاورند؟ من نمی دانم چرا این ها دو دستی هم به باشگاه چسبیده اند و رهایش نمی کنند.  متاسفانه یکسری هم هستند که به جای کمک به استقلال مشکلات باشگاه را بیشتر می کنند. مدیریت استقلال چه کار مثبتی برای این باشگاه انجام داده. یکی از آن ها را به من بگویید. پیشکسوت، بازیکن، هوادار… همه از این وضعیت مدیریت نگران هستند و می گویند باید تغییرات مدیریتی انجام شود اما متاسفانه ول کن استقلال نیستند. البته مشخص است که عدم تغییر مدیریتی در استقلال از کجا آب می خورد.

میدوادی در ارتباط با شرایط سخت مجیدی و بازیکنان در این تیم گفت: واقعا شرایط برای مجیدی و تیم خیلی سخت است. یک مربی نباید این همه دغدغه داشته باشد اما متاسفانه مدیریت پر اشتباه در استقلال شرایط را برای این باشگاه سخت و دشوارتر کرده است که امیدوارم واقعا زودتر فکری به حال این مشکلات شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7010

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.