برگرد شیخ؛ چون بدون قرارداد هم باید برای استقلال بازی کنی… | آوای استقلال
2

برگرد شیخ؛ چون بدون قرارداد هم باید برای استقلال بازی کنی…

  • کد خبر : 7381
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
برگرد شیخ؛ چون بدون قرارداد هم باید برای استقلال بازی کنی…
حتی اگر قرارداد دیاباته انتهای تیرماه به پایان برسد، این بازیکن باید در مسابقات مردادماه هم استقلال را همراهی کند.

به گزارش آوای استقلال،ا توجه به شیوع ویروس کرونا، تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و شکل انجام این مسابقات طی ۱۶ ماه اخیر به معنای واقعی کلمه در ایران دستخوش تغییر شده  و این مسئله از بابت تاریخ خاتمه قرارداد برخی بازیکنان خبرساز شده است.

برای مثال، به نظر می‌رسد قرارداد شیخ دیاباته با باشگاه استقلال انتهای ماه جاری خاتمه پیدا می‌کند ولی مسابقات لیگ قطعاً به مردادماه کشیده می‌شود و اگر استقلال بتواند از سد پرسپولیس بگذرد، حتماً در ماه دوم تابستان پیکارهای جام حذفی را نیز پیش روی خود خواهد داشت بنابراین تکلیف دیاباته چه خواهد شد؟

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این رابطه به خبر ورزشی گفت: فعلاً که شیخ به خاطر بحث قوانین کشوری هنوز نتوانسته وارد ایران شود و واقعاً نمی‌دانیم چه زمانی می‌توانیم از وجود این بازیکن استفاده کنیم ولی در مورد بحث قرار داد، بدون شک دستورالعمل فیفا در تمام کشورهای عضو این فدراسیون جهانی لازم‌الاجراست.

فیفا سال گذشته اعلام کرد با توجه به برهم خوردن تاریخ آغاز و خاتمه مسابقات باشگاهی، زمان خاتمه قرارداد بازیکنان در واقع هنگامی است که فصل مسابقات به طور کامل تمام شود؛ بنابراین حتی اگر قرارداد دیاباته انتهای تیرماه به پایان برسد، این بازیکن باید در مسابقات مردادماه هم استقلال را همراهی کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7381

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.