برهانی:استقلال مجیدی کاملا هدفمند و منطقی در آسیا بازی کرد | آوای استقلال
3
بازی با الشرطه را نباید دست کم گرفت

برهانی:استقلال مجیدی کاملا هدفمند و منطقی در آسیا بازی کرد

  • کد خبر : 2879
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
برهانی:استقلال مجیدی کاملا هدفمند و منطقی در آسیا بازی کرد
ارش برهانی معتقد است بعضی از بازیکنان استقلال شادابی و آمادگی که همه انتظار داشتند را در بازی مقابل الاهلی از خود نشان ندادند

آرش برهانی مهاجم سابق استقلال درباره عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ گفتگویی انجام داد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شرایط در جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا با هشت امتیازی شدن سه تیم در پایان روز سوم پیچیده شده است. البته خوشبختانه استقلال به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین است و الدحیل و الاهلی هم در روز آخر باید مقابل هم قرار بگیرند. به این ترتیب سرنوشت صعود استقلال به عنوان صدرنشین از این گروه به دست خودش است.

آرش برهانی در ابتدا گفت:استقلال در این دوره از رقابت‌ های لیگ قهرمانان آسیا زیبا و البته هدفمند بازی کرد. آمار گلزنی این تیم به خوبی نشان می‌دهد که آنها فوتبالی هجومی را به نمایش گذاشته‌اند و هواداران هم از این مساله راضی هستند.

آرش برهانی درباره یکی از مهم‌ ترین فاکتورهای رسیدن به موفقیت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز گفت:در تورنمنت‌ هایی که هر سه روز یک بار بازی سنگین و با کیفیت جام باشگاه ههای آسیا برگزار می‌شود این است که تیم ها بتوانند خوب و سریع خودشان را ریکاوری کنند. شرط موفقیت این است که هر تیم بتواند با ریکاوری مناسب بازیکنانش را در شرایطی خوب و شاداب درزمین مسابقه داشته باشد. به نظر من استقلال در این موضوع بد عمل نکرده است. البته عالی نبود چون در بازی اخیر مقابل الاهلی ما شاهد این بودیم که چند نفر از بازیکنان شادابی و آمادگی لازم را نداشتند و این مساله به کل تیم القا شده بود و در تمام کارهای تیمی استقلال به چشم می‌آمد.

برهانی افزود:من شخصا امیدوارم روز آخر با ریکاوری خیلی خوب در کنار یک نمایش خوب و زیبا با برد استقلال مقابل الشرطه عراق همراه شود و آنها نتیجه مورد نظر را برای صعود به عنوان صدرنشین بگیرند. این اتفاق با تلاش و انگیزه‌ای که از بازیکنان در طول تورنمنت دیده‌ایم فکر می‌کنم می‌تواند محقق شود. من برای استقلال و حتی سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

برهانی در پایان تاکید کرد:همان‌ طور که می‌ دانید شرایط جدول گروه استقلال هم شکل پیچیده‌ای دارد و سه تیم با هشت امتیاز سرنوشت شان در بازی آخر مشخص می‌شود. البته استقلال با تفاضل گل بهتر صدرنشین است و باید تمام فکر و تمرکز و دقت خود را برای پیروزی مقابل الشرطه بگذارد. الشرطه بسیار از نظر فیزیکی خوب است و در بازی اول هم با اخراجی که دادند شیرازه این تیم از هم پاچید و نتوانستند بازی که مدنظرشان است را مقابل استقلال انجام بدهند. در همین بازی شب گذشته آنها الدحیل را شکست دادند و این مساله نشان می‌دهد که به هیچ عنوان به خاطر قعرنشین بودن نباید آنها را دست کم گرفت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2879

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.