بحران مدیریت و پول در باشگاه استقلال؛ آتش زیر خاکستر! | آوای استقلال
2

بحران مدیریت و پول در باشگاه استقلال؛ آتش زیر خاکستر!

  • کد خبر : 7820
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
بحران مدیریت و پول در باشگاه استقلال؛ آتش زیر خاکستر!
با وجود مصاحبه روز گذشته مدیرعامل استقلال، مشکلات این تیم هنوز ادامه دارد.

به گزارش آوای استقلال،آشفتگی و بلاتکلیفی تیم مدیریتی استقلال حتی با برکناری دو عضو سابق هیئت مدیره و معرفی نفرات جدید هم تمام نشد، بلکه وارد مرحله جدیدی از اختلافات و تنش‌ها شد تا همچنان با اختلاف باشگاه استقلال بلاتکلیف‌ترین باشگاه جهان فوتبال لقب گیرد.

در شرایطی که از چهار عضو معرفی شده از سوی مجمع باشگاه استقلال دو نفر اعلام جدایی کردند و حاضر به شرکت در جلسات نیستند، ولی هنوز وزارت ورزش و جوانان رسما این موضوع را نپذیرفته تا مشخص شود تا چه حدی بلاتکلیفی در این مجموعه زیاد است! گویا مسوولان وزارت ورزش و جوانان تا این لحظه استعفای کتبی از حمیدرضا آصفی و داریوش دلفانی مبنی بر استعفا از حضور در هیئت مدیره استقلال دریافت نکردند به همین علت در خصوص افراد جایگزین تصمیم گیری نکردند!

اما برخلاف تصور وزارت ورزش و جوانان حمیدرضا آصفی و داریوش دلفانی حاضر به بازگشت به مجموعه هیئت مدیره استقلال نیستند تا در عجیب‌ترین اتفاق تاریخ فوتبال باشگاهی، هیئت مدیره باشگاه استقلال تنها با دو عضو فعالیت خود را ادامه دهد.

با این حال توقع می‌رفت بر اساس ادعای رسانه رسمی باشگاه استقلال در ابتدای هفته جاری مشکلات مالی باشگاه استقلال حل و فصل شود تا نارضایتی کادر فنی و بازیکنان تا حدی فروکش کند، اما گفته می‌شود هنوز دو عضو باقی مانده از جمع هیئت مدیره و شخص مدیرعامل تا این لحظه موفق به تامین منابع مالی برای تزریق پول به حساب بازیکنان و کادرفنی نشدند به همین علت شرایط به هیچ وجه ایده آل نیست!

هرچند بازیکنان به توصیه فرهاد مجیدی فعلا هیچ اعتراضی از خود بروز نمی‌دهند، اما پیش بینی می‌شود اینسکوت طولانی مدت نخواهد بود و سرانجام شکسته خواهد شد آن وقت دیگر نمی‌توان آینده شیرینی را برای مدیریت باشگاه و هیئت مدیره پیش بینی کرد!

در این میان تصمیم بحث برانگیز احمد مددی به عنوان مدیرعامل در احضار بازیکنان ناراضی به کمیته انضباطی نیز مزید بر علت شده تا شکاف میان بازیکنان و مدیریت باشگاه عمیق‌تر از هر زمانی شود.

با شرایط موجود اگر هیئت مدیره دو نفره و مدیرعامل استقلال نتوانند ظرف چهل و هشت ساعت آینده مشکل پولی استقلال را حل و فصل کنند آن وقت باید منتظر انفجار دوباره ستاره‌های استقلال باشیم تا بحران مدیریت در باشگاه استقلال وارد مرحله‌ای نگران کننده‌تر شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7820

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.