استقلال – الهلال یک هفته بعد از بازی دوم تیم ملی! | آوای استقلال
1
برنامه فشرده شهریور پیش روی آبی‌ها

استقلال – الهلال یک هفته بعد از بازی دوم تیم ملی!

  • کد خبر : 6973
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
استقلال – الهلال یک هفته بعد از بازی دوم تیم ملی!
استقلال در مرحله بعدی اردوی تیم ملی چند ملی‌پوش خواهد داشت و از میان بازیکنان فعلی چه تعداد بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شوند می‌تواند سؤال مهمی برای شهریور آینده باشد.

به گزارش آوای استقلال، اینکه استقلال در مرحله بعدی اردوی تیم ملی چند ملی‌پوش خواهد داشت و از میان بازیکنان فعلی چه تعداد بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شوند می‌تواند سؤال مهمی برای شهریور آینده باشد. تیم ملی طبق برنامه‌ای که فیفا در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار داده باید بازی اول و دوم خود را در تاریخ ۱۱ و ۱۶ شهریور مقابل رقبای خود که در تاریخ سوم تیرماه طی قرعه کشی مشخص می‌شود، انجام دهد.

این دو بازی شاید به خودی خود دردسری را برای تیم‌های باشگاهی در ایران ایجاد نکند و بازی‌های لیگ و جام حذفی تا آن زمان به پایان خواهد رسید اما تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند باید یک هفته بعد از دومین بازی ملی مقابل رقبای آسیایی خود قرار بگیرند. طبق برنامه‌ای که پیش‌تر کنفدراسیون فوتبال آسیا در اختیار باشگاه‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی قرار داد استقلال در تاریخ ۲۳ شهریور ماه مقابل الهلال قرار می‌گیرد.

دیداری حیاتی و مهم که برای فوتبال ایران هم اهمیت بسیاری دارد و از همین حالا باید برنامه‌ریزی مناسب برای حضور مقتدرانه استقلال در این جام انجام شود. حال اگر تعداد ملی پوشان استقلال قابل توجه باشد، هماهنگ کردن بازیکنانی که همراه تیم ملی هستند، با بازیکنانی که در تمرینات استقلال باقی خواهند ماند، اهمیت خواهد یافت و کادرفنی استقلال باید از همین حالا به سمت و سویی حرکت کند که نزدیکی بازی‌های ملی و لیگ قهرمانان آسیا خللی در نتیجه آسیایی استقلال ایجاد نکند. در واقع استقلال باید طوری آماده رقابت آسیایی شود که اگر تعداد قابل توجهی از بازیکنانش در اردوی ملی حضور داشتند، در آن زمان دچار مشکل نشود.

در اردوی اخیر تیم ملی مهدی قایدی و عارف غلامی حضور داشتند و اگر رشید مظاهری هم با مشکل مواجه نبود، قطعاً او هم در بازی‌های اخیر تیم ملی حاضر می‌شد. به نظر می‌رسد در مراحل بعدی اردویی تیم ملی نیز همین نفرات در تیم ملی حضور داشته باشند اما احتمال دارد به سبب درخشش برخی بازیکنان باز هم تعداد بازیکنان ملی استقلال افزایش یابد که فزونی گرفتن تعداد ملی‌پوشان به دلیل نزدیکی با لیگ قهرمانان آسیا احتمالاً دردسرهایی را برای مربیان استقلال در آن مقطع ایجاد خواهد کرد.

البته باید توجه داشت که این مسأله برای الهلال هم که ملی‌پوشان قابل توجهی دارد مشکل ساز خواهد شد چون این باشگاه هم همواره تعداد قابل توجهی ملی‌پوش دارد و تیم ملی این کشور نیز در آن تاریخ باید در رقابت انتخابی جام جهانی حاضر شود و حتی بعید نیست که در آن تاریخ ایران و عربستان به مصاف هم بروند که قرعه‌کشی پیش رو تکلیف این ماجرا را روشن خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6973

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.