استقلال اسیر تقویم فشرده لیگ برتر | آوای استقلال
2

استقلال اسیر تقویم فشرده لیگ برتر

  • کد خبر : 6135
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
استقلال اسیر تقویم فشرده لیگ برتر
هفته‌های باقیمانده لیگ برتر فوتبال با توجه به تقویم ملی فشرده‌تر از همیشه تنظیم شده است که این مسئله اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس و درخواست تجدیدنظر در بازی‌های این تیم را در پی داشت.

به گزارش آوای استقلال، سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه ادامه رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را طوری تنظیم کرده است که ملی‌پوشان شاغل در این بازی‌ها پس از اتمام رقابت‌های دور انتخابی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر آماده بازی در باشگاه‌های خود شوند.

تیم ملی ایران رقابت‌های فشرده خود را از ۱۳ تا ۲۵ خردادماه به طور متمرکز در کشور بحرین با تیم‌های ملی میزبان، عراق، کامبوج و هنگ کنگ برگزار می‌کند. دیدارهایی که با توجه به شرایط فعلی شاگردان دراگان اسکوچیچ از حساسیت بالایی برخوردار است.

بازیکنان ملی پوش فوتبال باشگاهی ایران در حالی خود را برای این دیدارها آماده کردند که آخرین دیدار خود را یک روز قبل از شروع اردوی تیم ملی در روز چهارم خردادماه در لیگ برتر انجام دادند.

این برنامه ریزی اعتراض ملی پوشان را هم در پی داشت اما مسئولان فدراسیون اعلام کردند این برنامه با نظر سرمربی تیم ملی تنظیم نهایی شده است.

با این حال سازمان لیگ فوتبال ایران تصمیم به ارائه برنامه فشرده دیگری در ادامه بازی دارد. تقویم مسابقاتی که بیش از پیش برای استقلال و پرسپولیس فشرده به نظر می رسد.

تیم فوتبال پرسپولیس باید بلافاصله پس از بازگشت ملی‌پوشان خود، روز ۳۰ خرداد با تراکتور تبریز برای رسیدن به عنوان قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران مسابقه بدهد.

این تیم سپس چهارم تیرماه به رفسنجان رفته و با مس بازی می‌کند. سرخپوشان تهران سپس نهم تیرماه در ورزشگاه آزادی نیز با گل گهر سیرجان رقابت می‌کنند.

این برنامه به شکل دیگری برای استقلال تکرار می شود. استقلال ۳۱ خرداد با شهرخودرو مشهد در ورزشگاه آزادی تهران بازی می‌کند. شاگردان فرهاد مجیدی، ۴ تیرماه نیز به مصاف گل گهر سیرجان می‌روند و نهم تیر نیز با آلومینیوم اراک رقابت خواهند کرد.

این تقویم فشرده روز گذشته اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس را در پی داشت و این باشگاه از سازمان لیگ درخواست کرد در برنامه مسابقات تجدیدنظر کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6135

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.