استقلال از خطر تساوی به پیروزی رسید/ یک ملی‌پوش گره را باز کرد! | آوای استقلال
1
قایدی هم گل زد هم گل کاشت

استقلال از خطر تساوی به پیروزی رسید/ یک ملی‌پوش گره را باز کرد!

  • کد خبر : 7238
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
استقلال از خطر تساوی به پیروزی رسید/ یک ملی‌پوش گره را باز کرد!
تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل شهرخودرو در حالی به پیروزی رسید که در دقایق پایانی تا آستانه تساوی هم پیش رفت اما در نهایت سه امتیاز را گرفت.

به گزارش آوای استقلال، در دیداری معوقه مربوط به هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال برتر، تیم استقلال تهران از ساعت ۱۹:۱۵ امشب در ورزشگاه آزادی میزبان شهرخودرو بود که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید.

تیم استقلال این دیدار با سید حسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند (از دقیقه ۹۱ آرشر داجیلری)، محمد نادری (از دقیقه ۹۸ متین کریم زاده)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور (از دقیقه ۴۶ مهدی قایدی)، وریا غفوری (از دقیقه ۴۶ محمد دانشگر)، آرمان رمضانی (از دقیقه ۷۷ سعید مهری) و ارسلان مطهری بازی را آغاز کرد.

تیم فوتبال شهرخودرو هم با میلاد فراهانی، علی نعمتی، احسان حسینی، رضا یزدان دوست (از دقیقه ۵۹ حسام پور هاشم)، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان (از دقیقه ۵۹ صادق صادقی)، امیر حسن جعفری (از دقیقه ۵۹ حسین مهربان)، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین کریمی، مهرداد بایرامی (از دقیقه ۶۹ احمد الجبوری)، عرفان معصومی به میدان رفت.

استقلال نیمه دوم را با دو تعویض و تغییر سیستم از ۲-۵-۳ به ۲-۴-۴ آغاز کرد و خیلی زود مزد این تغییر را گرفت.

آبی پوشان در نیمه دوم با حضور مهدی قایدی شکل کاملاً تهاجمی گرفتند و خیلی زود به گل رسیدند و بعد از آن هم با میدان داری قایدی در میانه میدان و حرکات رو به جلوی او توانستند تسلط شان بر حریف را حفظ کنند.

قایدی نیامده پاس گل داد، رمضانی باز هم گل زد
دقیقه ۴۷ – گل استقلال؛ مهدی قایدی که یکی از دو بازیکن تازه وارد آبی‌ها بود، هنوز نیامده پاس گل داد و زننده این گل هم کسی نبود جز آرمان رمضانی مرد اول خط حمله این روزهای آبی پوشان. قایدی در این دقیقه بعد از یکسری حرکات تاکتیکی با یک پاسی در عرض از پشت محوطه جریمه آرمان رمضانی را صاحب توپ کرد و رمضانی با ضربه‌ای دقیقه و فنی با شوتی زیبا دروازه شهر خودرو را باز کرد تا آبی پوشان از میهمان خود پیش بیفتند.

حملات استقلال بعد از این گل ادامه داشت و آنها طی چهار پنج دقیقه بعد از گل اول شان دو سه بار دیگر با موقعیت‌های نصفه و نیمه دروازه شهرخودرو را با خطر مواجه کردند.

دقیقه ۵۴ – اولین خطر جدی تیم شهرخودرو در این دقیقه شکل گرفت که شوت محمد رضا فلاحیان از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از بالای دروازه آبی پوشان به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱ – سیاوش یزدانی که آغازگر یک حمله برای آبی پوشان بود، با ضربه‌ای سر خطرناک توپی که رضاوند برای او فرستاده بود را به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه ۶۲ – ضربه سر خطرناک محمد دانشگر که حاصل یک ضربه کرنر بود را مدافعان شهرخودرو در آخرین لحظه از روی خط دروازه بیرون آوردند.

آبی پوشان در دقایق پایانی از سوی تیم حریف تحت فشار قرار گرفتند و تا آستانه مساوی با شهرخودرو هم رفتند که در دقایق پایانی ضربه بازیکن شهرخودرو به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت استقلال صاحب یک ضد حمله شد که مهدی قایدی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7238

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.