احسان حاج صفی؛قدیمی ترین بازیکن اختصاصی لیگ برتر | آوای استقلال
5

احسان حاج صفی؛قدیمی ترین بازیکن اختصاصی لیگ برتر

  • کد خبر : 3532
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
احسان حاج صفی؛قدیمی ترین بازیکن اختصاصی لیگ برتر
احسان حاج صفی که تنها 31 سال دارد، قدیمی ترین بازیکن حال حاضر یک باشگاه در مسابقات لیگ برتر است و از این حیث هیچ کس به نزدیکی رکورد او هم نمی رسد

احسان حاج صفی که متولد اسفندماه سال ۱۳۶۸ است در تابستان سال ۸۵ رسما به ترکیب تیم سپاهان در لیگ برتر اضافه شد و برای این تیم در مسابقات فوتبال لیگ برتر به میدان رفت.

حاج صفی که بعد از چند سال بازی در لیگ یونان و یک سال و نیم حضور در تراکتورسازی به سپاهان برگشته است، در سال ۸۶ سابقه رویارویی با تیم پرسپولیس را هم در کارنامه دارد و نکته جالب این که بدانید در این سال سیدجلال حسینی، مسن ترین مرد امروز لیگ برتر در تیم فوتبال سایپا بازی می کرد. تنها باز مانده بازی سال ۸۶ دو تیم سپاهان و پرسپولیس در بازی یکشنبه آینده همین کاپیتان حاج صفی است.

البته بازیکنانی مسن تر از حاج صفی در لیگ بسیار داریم، مردانی مثل سیدجلال که ۳۹سال و ۳ ماه دارد و محمد نوری که امسال در آستانه ۳۸ سالگی است اما حاج صفی قدیمی ترین بازیکن یک تیم در لیگ برتر است که هنوز در همان تیم در حال بازی است.

روزهای حضور سیدجلال در سایپا با دورانی همراه شد که حاج صفی ۱۶ساله به سپاهان پیوست

سیدجلال حسینی که امروز دیرپای ترین مرد لیگ برتر فوتبال ایران است، از سال ۱۳۹۱ به تیم پرسپولیس پیوسته است و قبل از حضور در تیم پرسپولیس در تیم های فوتبال ملوان و سایپا و سپاهان بازی می کرد و مدتی هم برای نفت تهران به میدان رفت و حاج صفی بر این اساس لقب با اصالت ترین بازیکن یک تیم را در لیگ برتر دارد، البته کلمه اصالت در این مطلب تنها مربوط به قدمت حضور در یک تیم است.

محمد نوری، سید جلال حسینی و … قبل از آن که احسان حاج صفی در تابستان سال ۱۳۸۵ پیراهن سپاهان را بپوشد در لیگ برتر بازی می کردند اما رکورد حاج صفی از این حیث منحصر به فرد است که او در تمام این سال ها غیر از دوره سربازی و دوره اخیر که پیراهن تراکتور را پوشید، هر زمان در لیگ برتر عضویت داشت

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3532

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.