احتمال بازگشت عارف غلامی به ترکیب دلخواه مجیدی | آوای استقلال
3

احتمال بازگشت عارف غلامی به ترکیب دلخواه مجیدی

  • کد خبر : 2061
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
احتمال بازگشت عارف غلامی به ترکیب دلخواه مجیدی
این احتمال نیز وجود دارد که عارف غلامی مدافع میانی استقلال هم که در بازی اول در ترکیب این تیم قرار داشت، بار دیگر در جمع ۱۱ آبی پوشی قرار گیرد

تیم فوتبال استقلال که بعد از دو پیروزی مقابل الاهلی و الشرطه، مقابل الدحیل با شکست سختی مواجه شد تا در پایان مرحله رفت رقابتهای گروهی صدر گروه سوم را به این تیم قطری واگذار کند، در چهارمین دیدار از این مرحله باید بار دیگر به مصاف الدحیل برود تا ضمن جبران نتیجه بازی اول، بتواند بار دیگر به صدر این گروه بازگردد.

کادر فنی آبی پوشان که در دیدار اول مقابل الدحیل متوجه مشکلاتی در فاز دفاعی این تیم شدند، در صدد رفع آن برآمدند تا با ضریب اطمینان بیشتری برای دومین بار با الدحیل دیدار کنند.

پیگیری ها نشان می دهد امکان استفاده از دو هافبک دفاعی در این بازی بالاست. در حالی که استقلالی‌ها در ۳ بازی گذشته خود با یک هافبک دفاعی کامل (مسعود ریگی) بازی کرده و دیگر هافبک‌ها به صورت چرخشی و به فراخور بازی در کنار ریگی قرار می‌گرفتند، در این بازی ممکن است مهدی مهدی پور به عنوان زوج ریگی از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد.

همچنین این احتمال نیز وجود دارد که عارف غلامی مدافع میانی استقلال هم که در بازی اول در ترکیب این تیم قرار داشت، بار دیگر در جمع ۱۱ آبی پوشی قرار گیرد که می‌بایست آغاز کننده بازی باشند.

دیدار استقلال و الدحیل که دومین دیدار آنها در مرحله گروهی و چهارمین بازی دو تیم است، ساعت ۴۵ دقیقه بامداد یکشنبه ۵ اردیبهشت در جده برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2061

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.