احتمال استفاده استقلال از یک‌‌هافبک دفاعی | آوای استقلال
3

احتمال استفاده استقلال از یک‌‌هافبک دفاعی

  • کد خبر : 999
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
احتمال استفاده استقلال از یک‌‌هافبک دفاعی
ممکن است در این بازی آن‌ها از یک‌‌هافبک دفاعی در ترکیب اصلی خود استفاده کنند‌ که در این صورت تک‌‌هافبک دفاعی این تیم بازیکنی بجز مسعود ریگی نیست‌.
تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در اولین دقایق بامداد جمعه ۲۷ فروردین به مصاف میزبان گروه سوم، الاهلی عربستان می‌رود و آبی‌پوشان با توجه به شرایط موجود امیدوارند نتیجه مطلوبی را در این بازی کسب کنند. با این‌که استقلال هم مثل بسیاری از تیم‌های دیگر در سال‌های اخیر در اغلب بازی‌هایش با ۲‌‌هافبک دفاعی به میدان می‌رفت، اما ممکن است در این بازی آن‌ها از یک‌‌هافبک دفاعی در ترکیب اصلی خود استفاده کنند‌ که در این صورت تک‌‌هافبک دفاعی این تیم بازیکنی بجز مسعود ریگی نیست‌.
بازیکن باتجربه‌ای که یکی از بی‌حاشیه‌ترین و بهترین بازیکنان تیمش در ۲ فصل اخیر بوده و در صورت کسب چنین تصمیمی از سوی کادر فنی، قطعا وظیفه به مراتب سنگین‌تری از قبل خواهد داشت. با توجه به ضرورت حضور پررنگ آبی‌ها در خط‌حمله و استفاده حداکثری از مهاجمان توانمند‌شان به‌طور همزمان جهت تحت‌فشار قرار دادن حریفی که در خط دفاع دچار ضعف است، ممکن است استقلالی‌ها دست به چنین ترفندی در بازی اول بزنند تا با مهاجمان توانمندی که دارند، امکان جلو بازی کردن از تیم میزبان را بگیرند.
دیدار استقلال و الاهلی از گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد جمعه ۲۷ فروردین در شهر جده عربستان برگزار می‌شود.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=999

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.