آکادمی استقلال قربانی آشفتگی مدیریتی؛ شوک دیگری در راه است؟ | آوای استقلال
2

آکادمی استقلال قربانی آشفتگی مدیریتی؛ شوک دیگری در راه است؟

  • کد خبر : 7592
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
آکادمی استقلال قربانی آشفتگی مدیریتی؛ شوک دیگری در راه است؟
اوضاع آشفته در هرم مدیریتی باشگاه استقلال آنچنان شدت گرفته که هواداران این باشگاه با یک خبر بهت آور رو به رو می‌شوند، اما انگار این وضعیت نگران کننده برای مدیران وزارت ورزش و جوانان هیچ اهمیتی ندارد.

به گزارش آوای استقلال، در شرایطی که نگاه افکار عمومی به تیم بزرگسالان و تغییرات در هئیت مدیره این باشگاه معطوف شده هیچ کسی به فکر وضعیت بلاتکلیف آکادمی استقلال نیست و چنانچه همین وضعیت تداوم یابد باید منتظر یک بحران جدید در سطح آکادمی و تیم‌های پایه استقلال باشیم.

پس از برکناری بحث برانگیز مدیرسابق آکادمی که با جنجال‌های فراوانی همراه شد توقع می‌رفت مدیران باشگاه استقلال بلافاصله نفر بعدی را برای مدیریت آکادمی معرفی کنند، اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه این وضعیت به حال خود رها شد تا یک سرنوشت نامشخصی در انتظار تیم‌های پایه باشگاه استقلال باشد.

بر اساس خبر‌های دریافتی، فرصت نقل و انتقالات تیم‌های پایه از سوی هئیت فوتبال استان تهران، دهم تیرماه اعلام شده از این رو باید کلیه تیم‌های حاضر در مسابقات قرارداد بازیکنان و مربیان خود را تا آن تاریخ در هئیت فوتبال استان تهران به ثبت برسانند، اما بد نیست بدانید به واسطه بلاتکلیفی در حوزه مدیریت آکادمی استقلال تا این لحظه هیچ گونه اقدامی از سوی این باشگاه برای تمدید قرارداد‌ها و جذب بازیکنان جدید الورود انجام نشده است.

از سویی دیگر هنوز هیچ گونه زمان بندی مشخصی برای تست گیری از بازیکنان متقاضی حضور در تیم‌های پایه استقلال از سوی آکادمی این باشگاه اعلام نشده و مشخص نیست مدیریت باشگاه چه برنامه‌ای برای این کار در نظر دارد!

اگر شرایط به همین شکل پیش برود و بی توجهی به تیم‌های پایه ادامه داشته باشید، باید منتظر یک تراژدی جدید در سطح تیم‌های پایه استقلال باشیم تا سرمایه سوزی به معنای واقعی در این مجموعه شکل گیرد، تا پیش از انجام تغییر و تحول گسترده در هئیت مدیره باشگاه استقلال قرار بود یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال به عنوان جایگزین مدیر سابق شود، اما تحولات غیر منتظره در ترکیب هئیت مدیره و بروز حواشی جدید باعث شد آکادمی استقلال قربانی آشفتگی مدیریتی باشگاه شود تا استعداد‌های نوظهور استقلال در تیم‌های پایه قربانی سو مدیریت در این مجموعه شوند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7592

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.