آقای مددی! هر کاری داری رها کن؛ برو وزارتخانه/ اختلاف در استقلال را تایید می‌کنم | آوای استقلال
2
نصرالله عبداللهی خطاب به مدیرعامل باشگاه:

آقای مددی! هر کاری داری رها کن؛ برو وزارتخانه/ اختلاف در استقلال را تایید می‌کنم

  • کد خبر : 6637
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
آقای مددی! هر کاری داری رها کن؛ برو وزارتخانه/ اختلاف در استقلال را تایید می‌کنم
نصرالله عبداللهی این روزها به شدت نگران مشکلات مالی آبی‌پوشان پایتخت است. مسائلی که به گفته سرپرست استقلال باید هرچه سریع‌تر حل شود در غیر این صورت می‌تواند دردسرهای فراوانی برای تیم ایجاد کند.

به گزارش آوای استقلال،دقایقی پس از پایان قرعه‌کشی جام حذفی و مشخص شدن جدال استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات فرصتی دست داد تا پای صحبت عمو نصی بنشینیم. سرپرست آبی‌پوشان خیلی صریح مسائل را مطرح کرد و از مدیرعامل باشگاه خواست هرچه سریع‌تر برای رفع مشکلات اقدامات اساسی را انجام دهد.

دربی دیرتر باشد بهتر است

داستان جدال با پرسپولیس در جام حذفی کاملاً متفاوت با رقابت‌های لیگ برتر است. اسم جام حذفی روی آن است. بازی باید برنده داشته باشد و هر تیم با اولین شکست حذف می‌شود و اصلاً فرصتی برای اشتباه وجود ندارد. بچه‌های ما برای قهرمانی در جام حذفی با همدیگر هم‌قسم شده‌اند به همین خاطر حتماً با تمام وجود به مصاف پرسپولیس می‌روند. رویارویی با این تیم در جام حذفی دیر یا زود می‌توانست رخ بدهد. البته هر چقدر تاریخ برگزاری این مسابقه  دیرتر باشد برای استقلال بهتر است چون چند بازیکن مصدوم داریم که باید برسند و در تمرینات تاکتیکی شرکت کنند. داستان شیخ و میلیچ هم هست. امیدوارم تاریخ این مسابقه به گونه‌ای تنظیم شود که استقلال بتواند از همه سرمایه‌های خود در بهترین حالت ممکن استفاده کند.

قایدی باید مسافر اروپا شود

مهدی قایدی یک بازیکن با وجود است و واقعاً خوشحالم چنین نمایشی را از او در تیم ملی می‌بینم. امیدوارم سیر صعودی این بازیکن جوان همین‌طور ادامه پیدا کند و در آینده‌ای نزدیک شاهد حضورش در باشگاه‌های اروپایی باشیم. در مورد اینکه مهدی را با حسن روشن مقایسه می‌کنند هم باید بگویم هر دو نفر در دوران خودشان جزو فوتبالیست‌های بسیار خوب و ارزنده تیم ملی ایران بوده‌اند.

تاریخ‌سازی

بازی با عراق همیشه دشوار بوده است. جدا از بحث‌های حاشیه‌ای، هر دو تیم سبک فیزیکی را در دستور کار خود قرار می‌دهند و شکل نمایش آنها کاملاً متفاوت با تیم‌های شرق آسیا است ولی امیدوارم بچه‌ها در بحرین تاریخ‌سازی کنند و با یک پیروزی مقتدرانه مقابل عراق راهی مرحله بعدی پیکارهای انتخابی جام جهانی شوند.

ابقای اسکوچیچ

به نظرم اگر تیم ملی بتواند عراق را ببرد و صعودی مقتدرانه به مرحله دوم پیکارهای انتخابی جام جهانی داشته باشد، دیگر دلیلی برای تعویض سرمربی وجود نخواهد داشت و بهتر است در مرحله بعدی هم با همین آقای اسکوچیچ ادامه دهیم.

اختلاف بین مدیرعامل و هیئت مدیره وجود دارد …

هواداران استقلال کاملاً حق دارند نگران مشکلات مالی تیم و ضربه‌های ناشی از اختلافات هیئت مدیره با مدیرعامل باشند. باور کنید خود ما هم نگران هستیم. من این مسئله را قبول دارم که میان هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال اختلاف وجود دارد ولی فراموش نکنید اختلافات می‌تواند در هر خانواده ایجاد شود. الان نکته مهم، رسیدگی به مشکلات استقلال در این برهه حساس است. هشت مسابقه دیگر در لیگ برتر داریم و جام حذفی هم داستان خاص خود را دارد.

مددی برود سراغ وزارتخانه

هیئت مدیره استقلال تا اینجای کار قدم‌های بسیار مهمی برای حل مشکلات مالی برداشته است. آنها تاکنون بالغ بر ۵۰  میلیارد تومان پول به استقلال تزریق کرده‌اند. آقای مددی هم انصافا فعال است اما مشکل اینجاست که استقلال مسائل مالی فراوانی دارد به همین خاطر صراحتاً به مدیرعامل باشگاه می‌گویم؛ آقای مددی! هر کاری داری رها کن و برو سراغ بالادستی‌ها. برو سراغ مدیران وزارت ورزش و به آن‌ها بگو شما که من را آورده‌اید، حالا در این روزهای حساس هم کمک حالم شوید. آقای مددی! برو سراغ این مدیران و از آنها برای حل مشکلات مالی استقلال پول بگیر. تیم در شرایط فوق‌العاده حساسی قرار دارد و باید مشکلات مالی‌اش حل شود.

بازیکنان به خاطر مجیدی مانده‌اند

کاملاً طبیعی است که بازیکنان قرارداد بسته‌اند و می‌خواهند پول خود را بگیرند. البته بچه‌ها انصافاً کم فروشی نمی‌کنند و با تمام وجود در تمرینات حاضر می‌شوند ولی بدیهی است اگر پرداخت‌ها سر موقع صورت نگیرد، حاشیه‌های تیم زیاد شده و انگیزه بازیکنان کم می‌شود. بازیکنان استقلال این روزها به نوعی در رودربایستی فرهاد مجیدی مانده‌اند و به احترام سرمربی خود بدون اینکه حرفی از پول بزنند، سر تمرین حاضر می‌شوند. حتی گاهی اوقات وریا غفوری نیز به عنوان کاپیتان حواسش به بچه‌ها است تا تمرکز کسی بر هم نخورد و با وجود همه مشکلات مالی، تمرینات گروهی به بهترین شکل ممکن انجام شود. دقیقاً به همین خاطر است که می‌گویم دغدغه‌های مادی بازیکنان باید در این مقطع حساس مرتفع شود.

کمک به حرمت استقلال

چند نفر از هواداران متمول به حرمت اسم استقلال این روزها کمک می‌کنند که واقعاً کارشان ارزشمند است ولی به هر حال مشکلات باید در مسیری اصولی حل‌وفصل شود تا همه دغدغه مربیان و بازیکنان، مسائل فنی باشد و بس.

قهرمانی انگلیس

تا اینجای کار ایتالیا و بلژیک در جام ملت‌های اروپا نمایش بسیار خوبی داشته‌اند. اسپانیا و پرتغال نیز مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به حساب می‌آیند. البته من در دهه ۵۰ برای مقطعی انگلستان زندگی کرده‌ام و از فوتبال این کشور خوشم می‌آید. انگلیسی‌ها چند بازیکن کلیدی دارند و دلم می‌خواهد در این دوره جام ملت‌های اروپا، کاپ قهرمانی را مال خود کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6637

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.