آقای علی‌نژاد! دخالت در مدیریت باشگاه استقلال تا کی؟! | آوای استقلال
4
پاک کردن صورت مساله به سبک معاون وزیر ورزش؛

آقای علی‌نژاد! دخالت در مدیریت باشگاه استقلال تا کی؟!

  • کد خبر : 5228
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
آقای علی‌نژاد! دخالت در مدیریت باشگاه استقلال تا کی؟!
اگر به گفته شما این اتفاقات سو تفاهم بود چرا هفته گذشته شما نزدیک به سه ساعت در وزارت ورزش با اعضای هئیت مدیره و مدیرعامل جلسه داشتید تا شاید موضوع را رفع و رجوع کنید اما اعضای هئیت مدیره حاضر به بازپس گیری مصوبه خود در ارتباط با برکناری ناصر فریادشیران نشدند؟!
به گزارش آوای استفلال، معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در خصوص بسیاری از مسائل روز ورزش و فوتبال ایران صحبت کرد تا به نوعی موضع رسمی وزارت ورزش و جوانان را در خصوص اتفاقات روزهای اخیر به شکل روشن اعلام کند.
اما بخشی از سخنان معاون ورزشی وزارت ورزش مبهم است و این باور را در ذهن افکارعمومی به وجود می آورد که جناب معاون ورزشی به جای شفاف سازی گزینه پاک کردن صورت مساله را انتخاب کرده است تا شاید با این اتفاق بتواند اصل ماجرا را پنهان کند.
علی نژاد در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص اختلاف میان هئیت مدیره استقلال و شخص مددی در اظهارنظری عجیب مدعی شد مشکلات به وجود آمده میان هئیت مدیره و شخص مددی حاصل یک سوتفاهم بود و این مساله حل شد!
حالا باید از علی نژاد سوال پرسید که سو تفاهم از نظر شما چه معنا و مفهومی دارد؟ ماجرای تصویب مصوبه برکناری ناصر فریادشیران از سوی هئیت مدیره استقلال و مقاومت آقای مدیرعامل برای دفاع از ایشان برای اهالی فوتبال و هواداران استقلال کاملا واضح و روشن است؛ حال چه اتفاقی رخ داده که جنابعالی به این صراحت سرپوش بر آن می گذارید و مدعی می شوید موضوع سو تفاهم بوده است؟
جناب آقای علی نژاد!در عصر ارتباطات و گسترش شبکه های اجتماعی و فراگیری اخبار در جامعه تصور نمی کنید گزینه پاک کردن صورت مساله اتفاقی زشت و دور از منطق است؟ اگر این اختلافات وجود نداشت چرا تا به امروز اعضای هئیت مدیره و مدیرعامل اقدام به تکذیب آن نکردند؟
اگر به گفته شما این اتفاقات سو تفاهم بود چرا هفته گذشته شما نزدیک به سه ساعت در وزارت ورزش با اعضای هئیت مدیره و مدیرعامل جلسه داشتید تا شاید موضوع را رفع و رجوع کنید اما اعضای هئیت مدیره حاضر به بازپس گیری مصوبه خود در ارتباط با برکناری ناصر فریادشیران نشدند؟!
جناب آقای علی نژاد! شما بارها تا به امروز اعلام کردید هیچ دخالتی در تصمیم گیری های مرتبط با باشگاه استقلال نداشته و نخواهید داشت پس چرا امروز تصمیم هئیت مدیره که باعث بروز اختلاف جدی میان هئیت مدیره و مدیرعامل شده است را یک سو تفاهم لقب می دهید و تلاش می کنید موضوع را تمام شده نشان دهید؟
جناب آقای علی نژاد! حرف‌های محمد نوری،حسن روشن، سعید مراغه چیان، مهدی فنونی زاده و دیگر پیشکسوتان باشگاه استقلال را مطالعه نکردید؟ آنها همگی به این مساله اشاره کردند که هئیت مدیره مخالف ادامه فعالیت فریادشیران در آکادمی باشگاه استقلال است پس چطور شما با یک جمله که هیچ اختلافی نبوده سعی می کنید، پرونده این ماجرا را مختومه اعلام کنید؟
هواداران استقلال تا کی باید شاهد دخالت های جنابعالی در حوزه مدیریت این باشگاه باشد؟ لطفا به این سوال شفاف پاسخ دهید!
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5228

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.