آقای عزیزی خادم! این گوی و این میدان! | آوای استقلال
2
آیا فدراسیون فوتبال جنجال نقش جهان را ماست مالی می‌کند؟

آقای عزیزی خادم! این گوی و این میدان!

  • کد خبر : 3901
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
آقای عزیزی خادم! این گوی و این میدان!
آیا منصور قنبرزاده به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال این موضوع را قبول دارد که نماینده فدراسیون به کلی منکر همه اتفاقات تلخ و ناشایست ورزشگاه نقش جهان شود؟

نماینده فدراسیون فوتبال در دیدار سپاهان – پرسپولیس در یک اظهارنظر جنجالی و بحث برانگیز مدعی شده است که هیچ اتفاق خاصی در جریان بازی این دو تیم رخ نداده است و همه چیز به بهترین حالت ممکن برگزار شده است!

به گزارش آوای استقلال، مقایسه این اظهارنظر با تصاویر و فیلم های منتشر شده از اتفاقات قبل و بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس بیانگر این موضوع است که برخلاف گفته های نماینده فدراسیون فوتبال خبرهای بسیار زیادی در ورزشگاه نقش جهان رخ داده اما انگار آقای نماینده فدراسیون فوتبال یک در ورزشگه دیگری حضور داشته یا کلا خواب تشریف داشتند و گرنه چنین ادعای مضحک و خنده داری را انجام نمی داد.

جای تاسف و تامل دارد که نماینده فدراسیون فوتبال که باید از نزدیک همه اتفاقات ناشایست رخ داده در جریان و پس از بازی را در گزارش مکتوب خود قید کند چنین جمله ای را به کار می برد تا این شائبه به وجود بیاید که او قصد ماست مالی ماجرا را دارد؟ به راستی اگر قانون و نظارتی وجود داشت آیا این فرد همچنان می توانست به فعالیت خود در فوتبال به عنوان نماینده و ناظر ادامه دهد؟

آیا این ادبیات و اظهارنظر مورد پسند مجموعه مدیریتی فدراسیون فوتبال است؟ آیا منصور قنبرزاده به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال این موضوع را قبول دارد که نماینده فدراسیون به کلی منکر همه اتفاقات تلخ و ناشایست ورزشگاه نقش جهان شود؟ برای دوستان در فدراسیون فوتبال که داعیه برخورد با بی نظمی و قانون شکنی را داشتند آیا این مساله پذیرفته است یا آنها نیز قصد دارند از این موضوع استقبال کنند و آن را تکرار کنند.

امروز افکارعمومی منتظر واکنش فوری مسوولان فدراسیون فوتبال در ارتباط با این اتفاقات تلخ است؛ در حال حاضر برخی مسوولان و مدیران کمیته ها در حال آماده سازی فضا هستند که باید در زمان مناسب به این اتفاقات رسیدگی شود تا چنانچه محرومیتی فعلا برای خاطیان در نظر گرفته نشد، موضوع را به روند بررسی ها ارتباط دهند اما محض اطلاع دوستان باید گفت این نوع رفتار بیانگر این است که فدراسیون فوتبال و مدیریت جدید هم همان روند و رویه سابق را در پیش گرفته اند که پاک کردن صورت مساله بهترین راه حل موجود برای مدیریت بحران است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3901

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.