آقای عبدیان!قرارداد میلیچ کدام شنبه تمدید می شود؟ | آوای استقلال
2
یک شنبه دیگر هم گذشت اما خبری نشد؛

آقای عبدیان!قرارداد میلیچ کدام شنبه تمدید می شود؟

  • کد خبر : 3665
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
آقای عبدیان!قرارداد میلیچ کدام شنبه تمدید می شود؟
با وجود مذاکرات متوالی مدافع کروات در باشگاه استقلال قرارداد جدید او هنوز به امضا نرسیده است.

هروویه میلیچ، خرید تابستانی آندره آ استراماچونی در لیگ هجدهم با فرا رسیدن تابستان سال جاری قراردادش به پایان می‌رسد و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد استقلال را ترک کند.

مدافع کروات که یکی از خریدهای باکیفیت دهه اخیر این باشگاه شناخته می‌شود، برای تمدید قراردادش باید خیلی زودتر از این‌ها به توافق نهایی با باشگاه دست پیدا می‌کرد اما هنوز به صورت دقیق وضعیت او مشخص نشده است.

میلیچ که به دلیل اختلافات با محمود فکری و مشکلات مالی در زمستان گذشته تهران را به مقصد کرواسی ترک کرده بود با سرمربیگری فرهاد مجیدی پذیرفت دوباره به تهران بیاید و برای سرمربی جوان بازی کند که در بازگشت به ایران او مقداری از طلبش را دریافت کرد و مشخص شد که در برنامه تمدید قرارداد مجیدی حضور دارد.

با وجود علاقه مجیدی برای تمدید قرارداد این بازیکن مذاکرات با میلیچ و نماینده وکیلش در تهران به صورت جدی دنبال شد و از فروردین ماه مشخص شد او به ادامه همکاری با آبی پوشان نزدیک‌تر از همیشه است. در حالیکه با امروز درست یک ماه از حضور شبانه روزی این مدافع در باشگاه برای مذاکره و توافق نهایی می‌گذرد اما هنوز آن شنبه‌ای که مهدی عبدیان، عضو هیات مدیره به هواداران قول داده بود، فرا نرسیده است.

نوزدهم فروردین ماه عبدیان در گفتگو با خبرنگاران حاضر در محل باشگاه اعلام کرد میلیچ برای فسخ مشکل مالیاتی دارد:« باوجود اینکه در سال گذشته پرداخت‌ها به این بازیکن با مشکلاتی مواجه بود امروز میلیچ با فراموش کردن آن اتفاقات با ما به توافق نهایی رسید که به دلیل این برخورد شایسته است، از او تشکر کنیم. همانطور که اشاره شد موضوع چگونگی پرداخت مالیات این قرارداد نیاز به استعلام از دارایی دارد که به دلیل اینکه امروز(پنج شنبه) نتوانستیم در این خصوص استعلام داشته باشیم امضای قرارداد به روز شنبه موکول شد. پرداخت مالیات با بازیکن است و هیچ شرکت خصوصی و دولتی نمی‌تواند پرداخت مالیات قرارداد بازیکن و یا کادر فنی را طبق قانون برعهده گیرد.»

با این وضعیت مشخص شد که مسأله مالیات میلیچ در ایران مشکل اصلی برای تمدید قرارداد است. او به همراه آبی‌ها در مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد و در بازگشت تیم به تهران، نشست خبری جدید حجت نظری به عنوان سخنگوی باشگاه مشخص کرد که طرفین به تمدید قرارداد نزدیک‌تر شده‌اند:« توافقاتی انجام شد که قرارداد وی با چه مبلغ و چه مدتی تمدید شود. به محض بازگشت مقداری از طلب وی پرداخت شد. بعد از حضور وکیل میلیچ در مذاکرات بخشی از توافقات اولیه را نپذیرفتند و موارد جدیدی را مطرح کردند که بخشی از خواسته‌های میلیچ را باشگاه قبول نکرد و این مساله باعث شد تا مذاکرات طولانی‌تر شود. بعد هم وارد بازی‌های آسیایی شدیم. در عربستان مذاکراتی با این بازیکن صورت گرفت اما در نهایت منافع باشگاه هم برای ما مهم است. ما توافقاتی با میلیچ انجام دادیم و امیدواریم که موارد اختلاف حل شود.»

به دنبال اختلافاتی که برای رقم مالیات بین وکیل میلیچ و باشگاه وجود داشت در مذاکره طی چند روز اخیر در نهایت توافق شده با توجه به درخواست مجیدی برای حفظ میلیچ، این بازیکن و وکیلش پس از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان به باشگاه رفته تا این مشکل را هر چه سریعتر برطرف کنند. طبق اطلاعات خبرنگار ما میلیچ پس از برطرف شدن مشکل مالیات قراردادی دوساله امضا می‌کند که او را به باشگاه تهرانی تا پایان فصل ۰۲-۱۴۰۱ متعهد می‌کند.

میلیچ تا به امروز با پیراهن استقلال در تمامی رقابت‌ها(لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا) ۴۰ بازی رسمی انجام داده است که حاصل آن ۳ گل و دو پاس گل بوده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3665

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.