آغاز تنش در باشگاه خاص؛گل محمدی و سمیعی سر شاخ می‌شوند؟! | آوای استقلال
2
گزارش آوای استقلال از اختلافات مالی جدی در پرسپولیس؛

آغاز تنش در باشگاه خاص؛گل محمدی و سمیعی سر شاخ می‌شوند؟!

  • کد خبر : 5426
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
آغاز تنش در باشگاه خاص؛گل محمدی و سمیعی سر شاخ می‌شوند؟!
همزمان با تعطیلی مسابقات لیگ برتر نشانه های جدیدی از اختلاف میان گل محمدی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیده شد تا شاهد پایان ماه عسل سرمربی پرسپولیس با جعفر سمیعی باشیم!

به گزارش آوای استقلال، همزمان با تعطیلی مسابقات لیگ برتر نشانه های جدیدی از اختلاف میان گل محمدی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیده شد تا شاهد پایان ماه عسل سرمربی پرسپولیس با جعفر سمیعی باشیم!

یحیی گل محمدی پیش از این با تعریف و تمجیدهای فراوان تلاش می کرد جایگاه سمیعی را بالا ببرد تا مدیرعامل باشگاه در برابر انتقادهای مطرح شده از سوی مهدی رسول پناه از وی محافظت کند و از طرفی منتقدان وی را بابت عدم حضور در مناظره تلویزیونی با مدیرعامل سابق سرزنش نکند، به همین دلیل کمترین چالش بین گل محمدی و سمیعی رقم خورد اما حالا که دیگر کسی از رسول پناه و اتهاماتش علیه گل محمدی حرف نمی زند، سرمربی پرسپولیس فرصت را مغتنم دانسته است تا با فشار رسانه ای به نوعی سمیعی را وادار کند تا خواسته های او را برآورده سازد.

انتشار گزارش های متعدد از دلخوری گل محمدی از عملکرد مدیرعامل باشگاه نشان می دهد تیم رسانه ای حامی گل محمدی قصد دوئل با جعفر سمیعی را دارند تا به این ترتیب خواسته مالی گل محمدی عملیاتی شود، اما باید دید جعفر سمیعی در برابر این اتفاق سکوت خواهد کرد یا به این مساله واکنش نشان خواهد داد.

از آنجا که شنیده می شود قرارداد یحیی گل محمدی گران ترین قرارداد موجود در لیگ بیستم است آیا سمیعی برای جلوگیری از افزایش اختلاف با سرمربی تیم به خواسته های گل محمدی تن خواهد داد یا اینکه تصمیم دیگری اتخاذ خواهد کرد.

بدون شک با آغاز تنش میان گل محمدی و مدیرعامل پرسپولیس در این مقطع حساس و شانس زیاد سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر، به نظر می رسد در هفته های پایانی لیگ و کمرنگ شدن شانس قهرمانی سرخپوشان میزان نارضایتی گل محمدی افزایش پیدا کند تا به این ترتیب ناکامی خود در لیگ برتر و از دست دادن قهرمانی را به این شکل توجیه کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5426

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.