آصفی از حضور هیات مدیره استقلال انصراف داد | آوای استقلال
3

آصفی از حضور هیات مدیره استقلال انصراف داد

  • کد خبر : 7451
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
آصفی  از حضور هیات مدیره استقلال انصراف داد
حمیدرضا آصفی اعلام کرد نمی تواند ترکیب جدید هیات مدیره استقلال را همراهی کند.

به گزارش آوای استقلال، شب گذشته بود که از سوی وزیر ورزش مهدی عبدیان و حجت نظری دو عضو هیات مدیره استقلال کنار رفتند و دلفانی، ملکیان و پرویز مظلومی به عنوان اعضای هیات مدیره معرفی شدند. از سوی باشگاه استقلال اعلام شد که حمیدرضا آصفی هم اعضای جدید هیات مدیره را همراهی می کند اما این مدیر باتجربه ظاهرا علاقه ای به ماندن در هیات مدیره ندارد.

آصفی که دوستی نزدیکی با عبدیان و نظری داشت، از حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال انصراف داده و در صحبت هایی که داشته نیز این مساله را اعلام کرده است.

آصفی در این خصوص گفت: «برای هیئت مدیره جدید آرزوی توفیق دارم .من خدمت آقای وزیر هم اعلام کرده بودند ضمن تشکر از حسن نیت و اعتماد ایشان، با توجه به شرایط فعلی امکان همکاری تحت عنوان عضو هیئت مدیره را ندارم و برای استقلال از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم .از تمام هواداران استقلال تشکر می‌کنم و انتظار دارم همچنان حامی تیم خود باشند .در این شرایط مهم‌ترین مسئله، حفظ انسجام استقلال برای کسب نتایج مطلوب است.»

وی افزود: « همان طور که قبلاً هم گفته بودم، بدون هیچ چشمداشتی برای کمک به استقلال پا به عرصه گذاشتم ولی حالا که برخی از دوستانم دیگر در هیئت مدیره نیستند و ترکیب جدید اعلام شده، تکلیف از روی دوش من برداشته شده است و ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان، اعلام می کنم در هیئت مدیره جدید استقلال نمی‌مانم. باید از آقای میری هم تشکر کنم چون ایشان از من خواسته بودند تا در هیئت مدیره حضور داشته باشم.ان‌شاءالله با حمایت ایشان و سایر مدیران، استقلال بتواند همچنان قدرتمندانه جلو برود .برای تمام ارکان باشگاه و تیم از صدر تا ذیل آرزوی موفقیت می‌کنم.»

آصفی قرار است استعفای خود را روز شنبه رسما به وزیر ورزش ارسال کند و انصرافش را اعلام کند. در این خصوص برخی مدیران باشگاه در تلاش هستند تا او را در هیات مدیره حفظ کنند اما ظاهرا او تصمیمش را گرفته و نمی خواهد در این باشگاه به فعالیتش ادامه بدهد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7451

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.