آشنایی با کادر جدید رقیب استقلال و مجیدی | آوای استقلال
5
قهرمانان یونان و فرانسه دوباره گرد هم آمدند

آشنایی با کادر جدید رقیب استقلال و مجیدی

  • کد خبر : 6034
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
آشنایی با کادر جدید رقیب استقلال و مجیدی
لئوناردو ژاردیم سرمربی جدید الهلال پس از امضای قرارداد با این باشگاه عربستانی، کادرفنی خود را نیز معرفی کرد.

به گزارش آوای استقلال،در حالیکه از چند روز پیش اخباری مبنی بر توافق لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی و سابق موناکو با الهلال عربستان به گوش می رسید، سرانجام سه شنبه شب این باشگاه سعودی به صورت رسمی از ثبت قرارداد با این مربی خبر داد.

لئوناردو ژاردیم که سابقه قهرمانی فرانسه با موناکو در سال ۲۰۱۷ را در کارنامه دارد، همان فردی است که کیلین امباپه ستاره تیم ملی فرانسه را به فوتبال جهان معرفی کرد و در رشد او تأثیر بسزایی داشت.

این مربی کهنه کار با موناکو در سال ۲۰۱۷ تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز بالا آمد. آنها در مرحله گروهی در دو بازی رفت و برگشت از سد تاتنهام گذشتند و در مرحله یک هشتم نهایی نیز با تساوی ۶-۶ مقابل منچسترسیتی گواردیولا، به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف راهی مرحله بعد شده و در دور یک چهارم نهایی نیز در دو بازی رفت و برگشت از سد دورتموند و توماس توخل گذشتند اما در بازی نیمه نهایی برابر یوونتوس تن به شکست دادند.

ژاردیم برای حضور در الهلال، باز هم آنتونیو مانوئل ویرا دستیار اولش در موناکو را به همراه برده است. ویرا ۵۷ ساله در براگا، المپیاکوس، اسپورتینگ لیسبون و در دو دوره حضور در موناکو به عنوان دستیار اول و مغر متفکر کادرفنی ژاردیم در کنار او بود و این بار نیز هموطنش را در پرتغال همراهی خواهد کرد.

ژوزه باروش آراخو دستیار دوم و ۴۷ ساله ژاردیم او را در الهلال همراهی می کند. آراخو نیز در زمان حضور این مربی در موناکو، دستیار او بود. باروش آراخو که به عنوان تمرین دهنده در دو دوره حضور ژاردیم در موناکو مربی این تیم بود، سابقه کار در تیم هایی نظیر کاماچا، تیم دوم ماریتیمو و یونیائو مادیرا را به عنوان سرمربی دارد.

میگوئل ریبیرو مویتا نیز به عنوان تمرین دهنده و آنالیزور در کادرفنی ژاردیم حضور دارد. او از سال ۲۰۰۹ و در تیم های بیرمار، براگا، المپیاکوس، اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا در کنار ژاردیم بوده است. دیگر آنالیزور کادر جدید الهلال، دیگو ژیلهرم نام دارد.

نلسون کاندیدو هم به عنوان مربی بدنساز الهلال انتخاب شد. او نیز همچون سایر دستیارهای ژاردیم، در تمامی تیم های قبلی این سرمربی، او را همراهی کرده است. کاندیدو در براگا، المپیاکوس، اسپورتینگ لیسبون و موناکو در کادر ژاردیم حضور داشت. علاوه بر این، کاندیدو ۴۸ ساله در ماریتیمو به عنوان مربی بدنساز در کادرفنی پدرو مارتینز حضور داشت و از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ شخصا سرمربیگری تیم دوم ماریتیمو را برعهده داشت.

بدین ترتیب لئوناردو ژاردیم کاملا با همان کادرفنی که موفق شد المپیاکوس را در یونان و موناکو را در فرانسه به عنوان قهرمانی برساند، راهی الهلال شده تا با کادری کاملا با تجربه، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال و فرهاد مجیدی قرار بگیرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6034

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.