آخرین وضعیت مصدومان استقلال؛ دو بازیکن به گل گهر نمی‌رسند | آوای استقلال
3

آخرین وضعیت مصدومان استقلال؛ دو بازیکن به گل گهر نمی‌رسند

  • کد خبر : 7374
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
آخرین وضعیت مصدومان استقلال؛ دو بازیکن به گل گهر نمی‌رسند
تیم استقلال در حالی برای دیدار مقابل گل گهر آماده می‌شود که همچنان چند بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت امکان حضور در این میدان را ندارند.

به گزارش آوای استقلال،تیم استقلال در حالی برای دیدار مقابل گل گهر آماده می‌شود که همچنان چند بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت امکان حضور در این میدان را ندارند.

آبی پوشان تهران که به تازگی توانستند شهرخودرو مشهد را در ورزشگاه آزادی با ۲ گل شکست دهند، در هفته بیست و چهارم میزبان گل گهر سیرجان است که این هم دیداری حساس برای شاگردان مجیدی به حساب می‌آید.

وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان که نیمه دوم دیدار تیمش مقابل شهرخودرو را هم از دست داد، یکی از نفراتی است که بازی با گل گهر را از دست داده است و به او می‌توان هرویه میلیچ را هم اضافه کرد.

فرشید اسماعیلی دیگر بازیکن آبی پوشان است که دیدار قبلی تیمش را هم از دست داده بود، هنوز در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده تا شانس حضور او نیز مقابل گل گهر کاهش یابد. داریوش شجاعیان هم که در زمره بازیکنان مصدوم استقلال بود هنوز وضعیتش برای این دیدار مشخص نیست، اما گفته می‌شود احتمال حضورش مقابل گل گهر زیاد نیست.

احمد موسوی مدافع راست آبی پوشان که دیدار قبلی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، به آمادگی رسیده و در صورت صلاحدید کادر فنی امکان حضور در این بازی را دارد.

دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر، از ساعت ۲۱:۵۰ روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7374

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.