آبی‌ها از اجاره‌نشینی خلاص می‌شوند؟ | آوای استقلال
1
احتمال بازگشت استقلال به کمپ حجازی

 آبی‌ها از اجاره‌نشینی خلاص می‌شوند؟

  • کد خبر : 6533
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
 آبی‌ها از اجاره‌نشینی خلاص می‌شوند؟
بی‌توجهی مدیران باشگاه استقلال در سال‌های اخیر به این مجموعه سبب شده تا این زمین چندان مورد توجه نباشد اما ظاهراً خانه به دوشی تیم باعث شده تا مدیران به فکر بازگشت به این مجموعه باشند.

به گزارش آوای استقلال،تمرینات استقلال در تعطیلات روزهای اخیر لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب تهران برگزار شده است.

این ورزشگاه به دلیل شرایط خاصی که دارد و افراد زیادی از این مجموعه استفاده می‌کنند همواره با سختگیری‌های مسئولان آن برای ورود و خروج همراه است. در واقع همین موضوع باعث شد تا مدیران این مجموعه به رغم آنکه با استقلال برای انجام تمرینات خود قرارداد منعقد کرده‌اند اجازه ندهند بازی تدارکاتی خود مقابل پیکان را در این مجموعه برگزار کنند و استقلالی‌ها که قصد داشتند از تیم پیکان میزبانی کنند، به ورزشگاه این تیم رفتند و بازی آنجا برگزار شد. حالا بعد از برگزاری این بازی، مسئولان باشگاه استقلال که می‌دانند با ادامه این روند نمی‌توانند میزبان تیم‌های دلخواه خود باشند، در تلاشند تا مقدمات بازگشت تیم برای انجام تمرینات خود در کمپ ناصر حجازی را فراهم کنند.

مجموعه‌ای که در یک منطقه مناسب در غرب تهران سال‌ها است قرار گرفته اما مورد استفاده تیم بزرگسالان قرار نمی‌گیرد و به شکل پیمانی در اختیار دیگران قرار دارد! بی‌توجهی مدیران باشگاه استقلال در سال‌های اخیر به این مجموعه سبب شده تا این زمین چندان مورد توجه نباشد اما ظاهراً خانه به دوشی تیم باعث شده تا مدیران به فکر بازگشت به این مجموعه باشند. البته کیفیت زمین ورزشگاه ناصرحجازی نیز در شرایط آنچنان مطلوبی نیست اما همین که مدیران استقلال عزم خود را جزم کرده‌اند تا دوباره در این مجموعه تمرینات را دنبال کنند خبر خوبی است. استقلال برخلاف رقیب سنتی‌اش مدام محل تمرین خود را تغییر می‌دهد و سالانه مبالغ قابل توجهی بابت اجاره زمین از دست می‌دهد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که علاوه بر کمپ ناصرحجازی که وزارت ورزش رسماً اعلام کرد جزو دارایی‌های استقلال محسوب می‌شود چند ورزشگاه دیگر هم در اختیار باشگاه استقلال است اما مدیران استقلال در سال‌های اخیر بیشتر ترجیح داده‌اند که زمین اجازه کنند و ترتیبی اتخاذ داده نشود که کمپ‌ها یا ورزشگاه‌های در اختیار به مأمنی برای انجام تمرینات همیشگی تیم تبدیل شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6533

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.