یک استقلالی؛کاندیدای بهترین بازیکن سال آسیا | آوای استقلال
2

یک استقلالی؛کاندیدای بهترین بازیکن سال آسیا

  • کد خبر : 2987
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
یک استقلالی؛کاندیدای بهترین بازیکن سال آسیا
مهدی قایدی اگرچه طی چند ماه اخیر دوران پرفراز و نشیبی را سپری کرده ولی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده است.

مهدی قایدی اگرچه طی چند ماه اخیر دوران پرفراز و نشیبی را سپری کرده ولی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده است. مهاجم ارزشمندی که خواب همه رقبای خارجی استقلال آشفته کرده و با نمایش خوب خود بارها تحسین گزارشگران و رسانه‌های خارجی که این مسابقات را پوشش می‌دهند را برانگیخته است.

میان تعدادی از ناظران و کارمندان کنفدراسیون که برای برگزاری لیگ قهرمانان به عربستان سفر کرده و هم‌اکنون در شهر جده حضور دارند این زمزمه مطرح است که در صورت راهیابی استقلال به مراحل پایانی لیگ قهرمانان و تداوم درخشش قایدی، نام این بازیکن در فهرست کاندیداهای بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۲۱ قرار خواهد گرفت. اتفاقی فوق‌العاده مهم و ارزشمند که قطعاً برای فوتبال کشورمان هم یک افتخار تلقی می‌شود.

البته باید منتظر بمانیم و ببینیم با توجه به شرایط کرونا، مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال آسیا اواخر پاییز امسال اساساً برگزار خواهد شد یا لغو می‌شود؟

سال گذشته هم بحث‌هایی مطرح بود مبنی بر اینکه نام مهدی قایدی در فهرست کاندیداهای بهترین بازیکن جوان آسیا قرار بگیرد ولی حالا به نظر می‌رسد تداوم درخشش باشو، می‌تواند زمینه‌ای برای حضور او بر بلندای قله فوتبال قاره کهن باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2987

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.