یاورزاده در گفت و گو با آوای استقلال: آبرویی فوتبال ایران با این فدراسیون بر باد رفت/۲۰ سال قاچاقی در آسیا بازی می‌کنیم | آوای استقلال
2

یاورزاده در گفت و گو با آوای استقلال: آبرویی فوتبال ایران با این فدراسیون بر باد رفت/۲۰ سال قاچاقی در آسیا بازی می‌کنیم

  • کد خبر : 19195
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
یاورزاده در گفت و گو با آوای استقلال: آبرویی فوتبال ایران با این فدراسیون بر باد رفت/۲۰ سال قاچاقی در آسیا بازی می‌کنیم
یاور زاده معتقد است که مهمترین مسئله در بازی ها کسب سه امتیاز است.

بهشاد یاورزاده در خصوص برتری استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی قشنگ و خوبی بود اما الان شرایط رقابت جوری شده است که مهمترین مسئله گرفتن ۳ امتیاز است تا اینکه در سر فرصت بخواهیم نوع بازی و کیفیت آن را ارتقاء بدهیم اما تا زمانی که امتیاز ها را به صورت کامل بگیریم شرایط خوب است و تیم ضرر نمی‌کند و در بازی دیروز هم مهم ۳ امتیاز بود که به دست آمد.
وی ادامه داد: البته مانند بازی‌های قبلی استقلال می توانست بهتر دفاع کند اما وقتی که یک تیم بخواهد انتحاری بازی کند یکسری مسائل پیش می‌آید که دفاع خالی میشود و یا دچار اشتباه که نتیجه بازی انتحاری دیروز استقلال هم دریافت دو گل بود.
پیشکسوت استقلال درباره حذف ۰۰این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و قصور فدراسیون فوتبال در این مورد گفت: واقعاً دیگر شخصیتی برای فوتبال ما نمانده است. از همان سال که ما بازی میکردیم ودر تیم ملی امید بودیم و نمی دانستیم فدراسیون فوتبال تعلیق است یا نه و یا در سال بعد که به خاطر اینکه لیست مان را دیر دادیم از آسیا حذف شدیم، بیست سال است که اوضاع به همین منوال پیش می‌رود و نزدیک به همین دو دهه در فوتبال آسیا قاچاقی بازی می کنیم.
یاورزاده تاکید کرد: فدراسیون و باشگاه‌های ما همیشه غریب هستند و این شرایط برای فوتبال ما با این کارهایی که آقایان می کنند طبیعی است.
وی افزود: هر سال با مدارک جعلی توانستیم نشان بدهیم که شرایط حرفه ای را داریم اما ماه پشت ابر نمی ماند و متاسفانه دستمان برای afc و فیفا رو شده و باید خجالت بکشیم. این همه استعداد داریم اما تیم‌های مان حذف می‌شوند و باید نمایندگان فیلیپین، بنگلادش و کشورهای اینطوری در آسیا باشند و ما نماینده نداشته باشیم و این موضوع باعث خجالت است و الان همه کی بود کی بود من نبودم راه می‌اندازند و می‌گویند تقصیر ما نیست و فلانی مقصر است.
یاورزاده گفت: متاسفانه همیشه در حال خودزنی هستیم و این موارد گریبان استقلال را بیشتر از تیم‌های دیگر گرفته این در حالی است که یکسری پیشکسوتان و مدیران سابق در این مورد تا حدودی سهم‌خواه هستند و منتظرند تا تیم به حاشیه رفته و خوب نتیجه نگیرد اما برای آنکه به قهرمانی برسیم باید اول به همدلی برسیم و این که عده ای منتظر باشند تا تیم لغزش پیدا کند و مشکلات را شروع کنند کار درستی نیست. در هر صورت امیدوارم انتقادات با راهکار همراه باشد اما کسی راه‌حل ارائه نمی دهد و به نظرم برخی کم لطفی می کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19195

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.