گودرز حبیبی: نباید اینقدر به حریفان موقعیت گل داد | آوای استقلال
3
کار استقلال تازه شروع شده است

گودرز حبیبی: نباید اینقدر به حریفان موقعیت گل داد

  • کد خبر : 19641
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
گودرز حبیبی: نباید اینقدر به حریفان موقعیت گل داد
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با همه فراز و نشیب‌هایی که وجود داشت، استقلال نیم فصل اول را خیلی خوب به پایان رساند و نتایج و آمارهای ثبت شده هم موید همین موضوع است.

به گزارش آوای استقلال، گودرز حبیبی در خصوص شرایط کنونی استقلال نیز توضیح داد: علیرغم اینکه آمار تیم در فاز دفاعی بسیار خوب و قابل دفاع است، اما توصیه من به کادر فنی این است که نقاط ضعفی که در ساختار دفاعی است که در نیم فصل دوم باید از بین برود تا در بازی‌های دشوار نیم فصل دوم با اطمینان بیشتری بتوانیم امتیازات لازم برای قهرمانی را جمع کنیم. مرور یکسری بازی‌ها به خصوص بازی‌هایی که در اواخر کار داشتیم نشان می‌دهد که تیم ما به دفعات به تیم‌های مقابل امکان خلق موقعیت را می‌دهد که این یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باید به آن دقت و مرتفع شود.

وی افزود: با پایان یافتن نیم فصل، هیچ چیز برای استقلال تمام نشده است. اتفاقاً برعکس؛ باید گفت تازه کار برای آنها شروع شده است و باید با همان انرژی و حتی بیشتر در نیم فصل دوم به میدان برویم. ضمن اینکه جام حذفی را هم پیش رو داریم و اعضای تیم باید دقت کنند نتایج لیگ تمرکز آنها را از جام حذفی بر هم نزند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه افزود: با اینکه حذف از لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت و غیر قابل هضم است، اما من می‌خواهم حالت خوشبینانه آن را برای استقلال در نظر بگیرم و به اعضای این تیم توصیه کنم از این فرصت استفاده کرده و تمرکز بیشتری برای کسب دو قهرمانی در لیگ و جام حذفی انجام دهند. اتفاق خوبی که در این فصل چندان دور از دسترس نیست.

وی افزود: البته که تیم مدیریت باشگاه هم باید از همه ظرفیت‌های خود برای رفع نقایصی که منجر به حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا شد بپردازد تا این موضوع به همین فصل ختم شده و خدای ناکرده فصل بعد هم این شرایط تکرار نشود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19641

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.