گل گهر، باند پرواز پسران آبی | آوای استقلال
4
دوباره باید به جاده پیروزی برگردیم

گل گهر، باند پرواز پسران آبی

  • کد خبر : 29964
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
گل گهر، باند پرواز پسران آبی
استقلال پس از ۵ پیروزی متوالی سرانجام در قائمشهر متوقف شد و در روزی که باید با اختلاف چند گل نساجی را شکست می داد، با تساوی میدان را ترک کرد تا میزبان با نهایت خوش شانسی یک امتیاز بگیرد و شرایط بهتری برایش ایجاد شود.

به گزارش آوای استقلال، بدون شک پیروزی بر نساجی می توانست روند کامیابی های ما را تداوم ببخشد و شرایط روانی به مراتب بهتری ایجاد کند اما هنوز هم چیزی را از دست نداده ایم و اصلاً دیر نشده چون می‌توانیم با ارائه نمایش مطلوب در هفته های باقی مانده، دوباره صدر جدول را به دست آوریم.

پر پرواز

گل گهر سیرجان قطعاً با انگیزه بسیار زیادی به میدان خواهد آمد چون جدا از اینکه امتیاز این بازی برایش اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد می‌خواهد طلسم ناکامی شدن متوالی برابر استقلال را نیز بشکند ولی در بدترین زمان ممکن به پسران آبی خورده است چون به خوبی می دانیم پیروز شدن برابر سیرجانی ها یعنی پرواز دوباره و چنین فرصت ارزشمندی که حکم پر پرواز را برای استقلال دارد ،قطعاً به راحتی از دست نخواهد رفت. شاگردان امیر قلعه‌نویی حریف آسانی نیستند اما استقلال هم به آسانی امتیاز از دست نمی دهد.

لغزش رقبا

اگر استقلال بازی های مهمی مانند جدال دوشنبه با گل گهر را ببرد، بدون شک شرایط برایش بهتر خواهد شد و این قضیه هنگامی حال و هوای جدی تری به خود می‌گیرد که پرسپولیس و سپاهان هم امتیاز از دست بدهند. اتفاقی که در هفته‌های گذشته به وقوع پیوست و شک نداشته باشید باز هم تکرار می شود بنابراین باید از چنین موقعیت هایی به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29964

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.