گروسی: به زودی استقلال در صدر جدول شریک نخواهد داشت | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

گروسی: به زودی استقلال در صدر جدول شریک نخواهد داشت

  • کد خبر : 28844
  • ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
گروسی: به زودی استقلال در صدر جدول شریک نخواهد داشت
محسن گروسی در مصاحبه ای پیرامون استقلال مصاحبه کرد.

به گزارش آوای استقلال، «محسن گروسی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت ابادان در هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: به طور حتم سه امتیاز این بازی بیرون از خانه اهمیت زیادی داشت و آبی‌پوشان توانستند از یک بازی سخت و حساس سربلند خارج شوند.
وی افزود: استقلال با سه امتیازی که در آبادان کسب کرد با تفاضل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت اما به طور حتم این تیم در هفته‌های آینده در رتبه اول شریکی نخواهد داشت.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: آن چیزی که در روند تیمی آبی‌پوشان مشهود است پیشرفت فنی ابی‌پوشان است، آنها هفته گذشته شایسته برتری در دربی بودند اما در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی عوض کردند و در آبادان نیز قدرت خود را به حریف دیکته کردند.
وی تصریح کرد: ساپینتو نشان داده است به شناخت خوبی از استقلال دست پیدا کرده است. او تاثیر مثبتی در روند تیمی استقلال داشته است و در آبادان دیدیم تعویض‌هایی که انجام داد باعث شد تا آبی‌ها به گل برسند.
وی تاکید کرد: خط دفاعی استقلال نیز در آبادان بدون ایراد ظاهر شد و فضاها را از بازیکنان حریف گرفت تا نتوانند موقعیت‌سازی کنند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اگر استقلال بتواند همین روند فعلی را ادامه دهد به طور حتم در پایان فصل از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهد کرد و برای دومین سال پیاپی جام را می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28844

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.