کار زیبای شهرداری مشهد با حضور ستاره‌های فوتبال ایران| از آندو تا رحمتی و بادامکی در مشهد | آوای استقلال
5

کار زیبای شهرداری مشهد با حضور ستاره‌های فوتبال ایران| از آندو تا رحمتی و بادامکی در مشهد

  • کد خبر : 21058
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کار زیبای شهرداری مشهد با حضور ستاره‌های فوتبال ایران| از آندو تا رحمتی و بادامکی در مشهد
سرپرست معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: جشنواره فوتبال ستاره‌ها از امروز در مشهد آغاز شد.

به گزارش آوای استقلال، سید حسین غیاثی اظهار کرد: همانطور که پیش از این نیز تاکید شده بود، یکی از اولویت‌های شهرداری مشهد توجه به ورزش مناطق کم برخوردار می‌باشد و در این راستا تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های مختلفی را در رشته‌های مختلف به اجرا برسانیم.

وی ادامه داد: در راستای تاکیدات شهردار محترم مشهد و حمایت‌های شورای شهر و کمیسیون ویژه ورزش وجوانان، نخستین دوره جششنواره فوتبال ستاره‌ها با هدف توجه به مناطق کم برخودار مشهد در حوزه ورزش از امروز پنجشنبه در این شهر آغاز شد.

غیاثی افزود: این جشنواره در رده سنی ۹ و ۱۰ سال و با حضور ۶ تیم برگزار خواهد شد. بر این اساس ۳ تیم از مناطق کم برخوردار مشهد که توسط شهرداری، باشگاه مقاومت سپاه امام رضا (ع) وآستان قدس رضوی تشکیل گردیده به همراه سه تیم آکادمی آندرانیک تیموریان، آکادمی خداداد عزیزی و آکادمی بادامکی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و قرعه کشی این جشنواره نیز دیشب برگزار گردید.

سرپرست معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد ادامه داد: یکی از اقدامات قابل توجه در این جشنواره علاوه بر حضور ۳ تیم از مناطق کم برخوردار مشهد، حضور بازیکنانی از این مناطق در قالب تیم‌های آکادمی‌ها می‌باشد. علاوه بر این جهت ایجاد انگیزه در بین بازیکنان حاضر در این جشنواره، و طی هماهنگی انجام شده سید مهدی رحمتی، خداداد عزیزی، آندرانیک تیموریان و حسین بادامکی نیز در روز پایانی این رقابت‌ها هدایت تیم‌های مختلف را برعهده خواهند داشت.

وی افزود: انشالله با برنامه ریزی شکل گرفته تصمیم داریم تا پایگاه‌های مختلف ورزشی را در مناطق کم برخوردار مشهد شکل دهیم و انشالله با حضور چهره‌های ورزشی و حضور آن‌ها در لین پایگاه‌ها، انگیزه‌ای مضاعف در بین علاقه‌مندان به ورزش این مناطق به ویژه در رده‌های سنی پایه ایجاد نماییم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21058

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.