کارگرجم:مدافعان استقلال باید به فکر جبران عملکرد خود باشند | آوای استقلال
1

کارگرجم:مدافعان استقلال باید به فکر جبران عملکرد خود باشند

  • کد خبر : 2450
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
کارگرجم:مدافعان استقلال باید به فکر جبران عملکرد خود باشند
مدافع پیشین تیم استقلال گفت: باوجود اینکه استقلال در مجموع نتایج خوبی در گروه مرگ گرفته است اما بدیهی است که آنها در ساختار دفاعی مشکلاتی دارند که باید برطرف شود.

تیم فوتبال استقلال در چهارمین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بامداد یکشنبه به مصاف الدحیل رفت که این دیدار با نتیجه ۲-۲ به اتمام رسید.

اکبر کارگرجم مدافع پیشین استقلال و تیم ملی در خصوص این بازی اظهار داشت: در این بازی هر دو تیم احتیاط را در اولویت خود قرار داده بودند چون می‌دانستند که مهاجمان خطرناکی در زمین هستند که هر آن توان باز کردن دروازه طرف مقابل را دارند.

وی اضافه کرد: در واقع مربیان دو تیم نسبت به بازی قبل احتیاط را جانشین جسارت کردند، اما با این حال باز هم دیده شد که این بازی زیبا، تماشاگر پسند و جذاب بود و ۴ گل هم داشت.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: آبی پوشان نشان دادند در فاز تهاجمی بهترین تیم آسیا هستند. آنها به تیم قدرتمند الدحیل در دو بازی ۵ گل زدند و در مجموع هم در ۴ بازی توانستند ۱۳ گل بزنند که این آماری بسیار مطلوب است. اما در مقابل این تیم در فاز تدافعی مشکل دارد و این مشکل باید با سرعت برطرف شود.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: اگر استقلال تاکنون در گروه مرگ آبرو داری و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کرده، به لطف فاز تهاجمی قدرتمندی است که در اختیار دارد. مهاجمان و هافبک‌های تهاجمی این تیم دروازه هر تیم آسیایی را با خطر مواجه می‌کنند و آن را باز می‌کنند. اما متأسفانه ما در دفاع متزلزل هستیم و هر خط حمله باتجربه‌ای می‌تواند به تیم ما آسیب بزند.

کارگرجم تاکید کرد: تیمی که داعیه راهیابی به فینال آسیا را دارد باید در دفاع و حمله بالانس باشد. فرهاد مجیدی و دستیارانش باید با سرعت مشکلات خط دفاعی را مرتفع کنند. شاید ما با این شرایط از گروه صعود کنیم، اما در صورت عدم رفع این مشکلات قطعاً در مراحل بالاتر با مشکلات بزرگ‌تری مواجه خواهیم بود.

وی بیان داشت: فعلاً که بازیکن جدید به تیم نمی‌شود اضافه کرد و باید مشکل با همین نفرات حل شود. مدافعان ما قدری کند هستند و توپ‌های سرعتی تمرکزشان را بر هم زده و آنها را به اشتباه می‌اندازد. این را گل‌هایی که ما در آسیا خوردیم می‌گوید. چرا که اغلب این گل‌ها حاصل اشتباهات فردی و ساده‌ای بود که مدافعان تحت فشار مرتکب آن شدند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2450

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.