کارنامه تقابل فرهاد مجیدی با مربیان استقلالی در لیگ ۲۱ | آوای استقلال
2

کارنامه تقابل فرهاد مجیدی با مربیان استقلالی در لیگ ۲۱

  • کد خبر : 18919
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
کارنامه تقابل فرهاد مجیدی با مربیان استقلالی در لیگ ۲۱
فرهاد مجیدی تاکنون با ۷ سرمربی استقلالی در لیگ بیست و یکم تقابل داشته و رسول خطیبی هشتمین سرمربی استقلالی است که امروز با تیم مجیدی دیدار می‌کند.

به گزارش آوای استقلال، تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر میهمان آلومینیوم اراک است که این دیدار امروز در اراک برگزار می‌شود. آبی پوشان با عملکرد خوبی که در ۱۲ هفته اول لیگ ثبت کرده‌اند امروز به عنوان تیم صدرنشین و تنها تیم بدون شکست مسابقات در اراک به میدان می‌روند و امیدوار هستند با حفظ همین روند بتوانند با امتیاز کامل از اراک به تهران بازگردند.

فرهاد مجیدی در ۷ بازی از ۱۲ بازی که انجام داده با مربیان استقلالی برخورد داشته که در اکثر این دیدارها موفق بوده و توانسته مربیان استقلالی را شکست دهد و در برخی مواقع هم برابر آنها متوقف شده است. رسول خطیبی هشتمین سرمربی استقلالی است که در هفته سیزدهم تیمش با استقلال دیدار می‌کند.

مجیدی و تیمش در هفته نخست لیگ برتر به دیدار هوادار رفتند که هدایت آن بر عهده رضا عنایتی بود و آبی پوشان توانستند با یک گل در این دیدار پیروز شوند تا عنایتی نخستین سرمربی استقلالی باشد که طعم شکست مقابل مجیدی را چشید.

آبی پوشان در ادامه مسیر در هفته سوم با تراکتور و فیروز کریمی، هفته پنجم با نساجی و ساکت الهامی، هفته ششم با گل گهر و امیر قلعه نویی، هفته هفتم با صنعت نفت و علیرضا منصوریان، هفته یازدهم با پدیده و داود سید عباسی و سرانجام در هفته یازدهم با فولاد و جواد نکونام دیدار کردند.

مجیدی در مجموع این دیدارها توانست بر تیم‌های عنایتی، فیروز کریمی، امیر قلعه نویی، داود سید عباسی و جواد نکونام غلبه کرده و مقابل تیم‌های ساکت الهامی و علیرضا منصوریان متوقف شده است. مجیدی در مجموع ۱۷ امتیاز از مربیان استقلالی گرفته و تنها ۲ امتیاز به آنها داده است.

دیدار استقلال و آلومینیوم هشتمین تقابل فرهاد مجیدی با یکی دیگر از سرمربیان شاغل در لیگ برتر است که سابقه بر تن کردن پیراهن استقلال را در زمان بازیگری یا دوران مربیگری داشته‌اند و استقلالی‌ها امیدوارند سرمربی تیمشان بتواند روند امتیازگیری خوب خود را در این بازی هم حفظ کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18919

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.