کابوس الاهلی ؛ دیاباته نیست – قایدی چی؟ | آوای استقلال
0

کابوس الاهلی ؛ دیاباته نیست – قایدی چی؟

  • کد خبر : 2448
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کابوس الاهلی ؛ دیاباته نیست – قایدی چی؟
خاطرات هواداران الاهلی از مهدی قایدی آنها را از آینده و بازی مقابل استقلال می‌ترساند.

استقلال و الاهلی بامداد چهارشنبه در حساس ترین دیدار گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. دیداری که برنده آن می تواند خود را در مرحله بعدی این رقابت ها ببیند و شاگردان مجیدی در صورت پیروزی، گام بزرگی را برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی برمی دارند.

اما استقلال در دیدار با الدحیل با نتیجه تساوی ۲ – ۲ متوقف شد تا صدر جدول همچنان در اختیار این تیم قطری باشد. شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی آبی پوشان در دقایق پایانی دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست بازی را ادامه دهد و استقلال در وقت های تلف شده نیمه دوم با یک یار کمتر بازی را ادامه داد. همانطور که انتظار می رفت، دیاباته به بازی بعدی استقلال مقابل الاهلی نمی رسد و مهاجم ۴ گله آبی پوشان، به همراه نادری غایبین تیم مجیدی در این جدال حساس خواهند بود.

مشعل العتیبی سردبیر روزنامه معروف الریاضیه و عضو فدراسیون فوتبال عربستان نیز با ارسال توئیتی در صفحه شخصی خود، خبر از غیبت دیاباته در برابر الاهلی داد. اما نکته جالب اینکه هواداران الاهلی با ارسال کامنت های زیادی در زیر این توئیت، اعلام کردند که بازیکن خطرناک استقلال، مهدی قایدی است.

هواداران الاهلی با اعلام اینکه قایدی جوان بازیکن زهرداری است که می تواند خط دفاعی الاهلی را به راحتی به هم بریزد، آرزو کردند که به جای دیاباته، قایدی دچار آسیب دیدگی می شد تا او نتواند در برابر تیم آنها صف آرایی کند!

درخشش خیره کننده قایدی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باعث تعریف و تمجید بسیاری از فوتبالدوستان عرب زبان منطقه شده و آنها معتقدند که کیفیت فنی قایدی فراتر از فوتبال آسیاست .

در زیر تعدادی از نظرات هواداران الاهلی در واکنش به مصدومیت دیاباته و ترس و واهمه آنها در مواجهه با مهدی قایدی را با هم مرور می کنیم:

آنها یک بازیکن جوان در مرکز میدان دارند که با حرکات خطرناک خود گل چهارم را از وسط زمین به ثمر رساند.

 

این بازیکن (دیاباته) فقط در ۲۰ دقیقه آخر مسابقه به میدان آمد و آنها گل پنجم را به ثمر رساندند… با مصدومیت او نیز تیم آنها تحت تأثیر قرار نمی گیرد.. آنها به صورت تیمی و گروهی بازی می کنند…

 

خطرناک ترین بازیکن استقلال شماره ۱۰ مهدی قایدی است
اگر خطر او مهار شود، الاهلی پیروز خواهد شد، انشاالله

 

خبر خوبی است (غیبت دیاباته) خدا کمک کند تا غیبت قایدی خطرناکترین بازیکن مسابقات را بشنویم

 

مهمترین چیز، مهدی قایدی ، پسر شماره ۱۰ است که باید او را مهار کرد.
او خیلی خطرناک خواهد بود

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2448

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.