چشمک ستاره سوم به استقلال | آوای استقلال
2

چشمک ستاره سوم به استقلال

  • کد خبر : 1514
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
چشمک ستاره سوم به استقلال
آبی ها اگر همین طور آمادگی خود را حفظ کرده و وارد حاشیه نشود، پایان این مسیر آن قدر خوش است که یک ستاره جدید روی این پیراهن بنشیند.

به گزارش آوای استقلال- نه صبر کنید، نگویید خیلی رویایی است که با دو برد بگوییم دیگر قهرمان آسیا شدیم و رفت. مشخص است که با دو برد نمی توان همه چیز را تمام شده دانست و رویایی فکر کرد که این تیم در فینال آسیا است اما با همه این ها استقلال نشانه هایی دارد که می تواند خود را در فینال ببیند.

پیروزی های پر گل در گروه مرگ یعنی می شود روی این تیم حساب ویژه تری باز کرد، همان طور که حریفان نسبت به این تیم دچار ترس شده اند و می دانند که کارشان برابر استقلال راحت نیست.

استقلال امروز خوب است و اگر فردا هم خوب باشد، شکی نیست که می تواند ستاره سوم را کسب کند. در اصل ادامه این روند یعنی چشمک ستاره سوم به استقلال، یعنی یک پای فینال خود، خود استقلال است و بس.

امروز وظیفه همه استقلالی ها این است که به ادامه این روند کمک کنند. از مربی و بازیکنان گرفته تا مسئولان و پیشکسوتان و هواداران همه دست در دست هم با اتحاد بیشتر کمک کنند تا استقلال نه فقط در بازی با الاهلی و الشرطه بلکه در همه بازی های پیشروی خود تیم برنده باشد. برود و ببرد تا برسد به ستاره سوم، به آن چه در همه این سال ها لایقش بوده و به دلایل مختلف به آن نرسیده است.

این تیم اگر همین طور ادامه دهد، اگر همین طور آمادگی خود را حفظ کرده و وارد حاشیه نشود، پایانش آن قدر خوش است که یک ستاره جدید روی این پیراهن بنشیند. پس محکم تر و با انگیزه تر پیش بروید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=1514

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.