چرا مصدومان استقلال زود بر نمی گردند؟ | آوای استقلال
2
معمای اسرار آمیزی که ساپینتو باید جوابش را بدهد

چرا مصدومان استقلال زود بر نمی گردند؟

  • کد خبر : 30052
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
چرا مصدومان استقلال زود بر نمی گردند؟
استقلال از ابتدای این فصل تا دقیقا همین امروز با یک مشکل بزرگ و دامنه دار دست و پنجه نرم می کند که مشخص نیست چه زمانی باید مرتفع شود.

به گزارش آوای استقلال، جدا از بحث علت یابی این مسئله، نکته مهم دیگر سکوت کادرفنی و به ویژه سرمربی آبی پوشان در مورد ماجرای مذکور است.
استقلال از آغاز  مسابقات مرتب با مصدومیت بازیکنان خود دست و پنجه نرم می کند، این واقعیتی غیرقابل کتمان در عرصه ورزش است و کاملاً بدیهی به نظر می‌رسد در مسابقات سنگینی همچون لیگ برتر، بازیکنان آسیب ببینند و اساساً به همین خاطر است که یک تیم باید بازیکنان متعددی داشته باشد تا هر کس مصدوم شد بلافاصله نفر جانشین جای خالی او را پر کند اما نکته بسیار مهم در مورد استقلال این است که مصدومان این تیم بسیار دیرتر از حد انتظار به میدان باز می گردند! این مشکل در مورد محمدحسین مرادمند بود، در مورد مهدی مهدی پور به چشم می خورد و علیرضا رضایی هم حالا با آن دست به گریبان است.
امیدواریم ریکاردو ساپینتو به عنوان مرد شماره یک امور فنی استقلال پیرامون این مسئله قبل از آغاز تعطیلات نوروزی توضیح بدهد و همه متوجه شوند که چرا استقلال با چنین دردسر عجیب و غریبی دست و پنجه نرم می کند؟ حالا کار به جایی رسیده که هر بازیکنی از استقلال مصدوم می شود، هواداران با نگرانی می‌گویند حداقل یک ماه او  را در اختیار نخواهد داشت و این مسئله برای تیمی که می‌خواهد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند دغدغه بسیار مهمی به حساب می آید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30052

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.