چرا اولیایی مقصر حذف استقلال است؟ | آوای استقلال
3

چرا اولیایی مقصر حذف استقلال است؟

  • کد خبر : 19062
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
چرا اولیایی مقصر حذف استقلال است؟

به گزارش آوای استقلال، یکی از دلایلی که برخلاف سالهای گذشته مجوزحرفه ای توسط کمیته بدوی اعطا نشد. شخص اولیایی بود. اولیایی مالکیت مشترک را به دروغ با دولتی بودن گره زد تا به زعم خودش با خروج دولت از مالکیت استقلال، بتواند با ان شرکت پیشکسوتان، مالک استقلال شود. در زمان سلطانیفر نامه زد […]

به گزارش آوای استقلال، یکی از دلایلی که برخلاف سالهای گذشته مجوزحرفه ای توسط کمیته بدوی اعطا نشد. شخص اولیایی بود. اولیایی مالکیت مشترک را به دروغ با دولتی بودن گره زد تا به زعم خودش با خروج دولت از مالکیت استقلال، بتواند با ان شرکت پیشکسوتان، مالک استقلال شود. در زمان سلطانیفر نامه زد پیگیری کرد. در زمان سجادی در جلسه قبل انتصاب آجورلو به سجادی پرخا‌ش شدید کرد که حتما باید تیم را به من بدهی و گرنه بد میبینی.
بعد فدراسیون همین شخص را میگذارد کمیته بدوی.
بعد ایراد مالکیت مشترک را به دروغ با مالکیت دولتی گره مبزند در حالیکه تمام تیمهای سعودی دولتی هستند. نیوکاسل، من سیتی و پی اس جی دولتی هستند , الان سپاهان و فولاد دولتی هستند و اولیایی با این کار خواست دولت را جهت واگذاری تحت فشار قرار دهد.
همزمان مجلس را جهت تغییر ماهییت حقوقی فدراسیون تحت فشار قرار دادند. برداشتن کلمه عمومی از اساسنامه و تبدیل به غیردولتی، تنها نقشه بعدی انان برای به یغما بردن فوتبال است، چون عمومی غیر دولتی قابل نظارت است اما انان میخواهند هیچ نظارتی روی شان نباشد و هر لحظه لولو خورخوره فیفا، را به رخ ما بکشند.
اینها همه عملیات فریب است. از داخل گرا می‌دهند که سیاسیون دخالت می‌کنند و…. درحالیکه در اصل میخواهند از نظارت نهادهای نظارتی خارج شوند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19062

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.