پشت‌پرده تمسخر منتقدان عزیزی خادم در برنامه تلویزیونی چه بود؟ | آوای استقلال
1

پشت‌پرده تمسخر منتقدان عزیزی خادم در برنامه تلویزیونی چه بود؟

  • کد خبر : 20922
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
پشت‌پرده تمسخر منتقدان عزیزی خادم در برنامه تلویزیونی چه بود؟
برنامه فوتبال برتر که از ابتدای حضور عزیزی خادم تعامل بسیار زیاد و نزدیکی با رئیس فدراسیون دارد، به گفته منتقدان به یکی از بازو‌های رسانه‌ای این فدراسیون تبدیل شده است.

به گزارش آوای استقلال، مدیران شبکه سوم سیما قصد داشتند پس از تعطیلی برنامه نود با راه اندازی برنامه فوتبال برتر نگرشی جدید در حوزه برنامه سازی ورزشی را در رسانه ملی پیاده کنند تا اشکالات و نقاط ضعف موجود در ساختار برنامه ۹۰ به زعم آن‌ها دیگر تکرار نشود، اما با مرور برنامه تلویزیونی فوتبال برتر می‌توان به این باور رسید که نه تنها فرضیه مدیران این شبکه برای تولید یک برنامه فاخر و ایده آل به سرانجام نرسید بلکه حالا باید مخاطب نیش و کنایه‌های شخصی مجری برنامه در راستای رفاقت‌ها و گرایشات فکری او را نیز تحمل کنند.

فوتبال برتر که از ابتدای حضور عزیزی خادم در قامت رئیس فدراسیون فوتبال تعامل بسیار زیادی با عزیزی خادم دارد و به گفته منتقدان سرسخت فدراسیون فوتبال به یکی از بازو‌های رسانه‌ای این مجموعه ورزشی تبدیل شده، در اقدامی تامل برانگیز اعضای مخالف رئیس فدراسیون فوتبال در جمع هیئت رئیسه را به باد تمسخر گرفت تا نشان دهد همچنان در کنار عزیزی خادم ایستاده است و هیچ نقدی را به سیستم مدیریتی او وارد نمی‌داند.

لبخند‌های تمسخرآمیز مجری برنامه فوتبال برتر نشان از این حقیقت داشت که میثاقی در جریان نقد به رئیس فدراسیون فوتبال قطعا جانب بی‌طرفی را رعایت نمی‌کند بلکه اعتقاد دارد رئیس فدراسیون فوتبال باید تحت هر شرایطی بماند و هر فرد یا گروهی به وی انتقاد داشته باشد باید بلافاصله سکوت اختیار کند، در حالی که رسانه ملی باید به عنوان یک رسانه عمومی مصلحت و صلاح منافع ورزش و فوتبال کشور را در نظر بگیرد نه به تربیون یک فرد تبدیل شود.

با این حال مجری این برنامه با بروز یک رفتار کاملا غیرحرفه‌ای منتقدان عزیزی خادم را محکوم به شکست دانست و با به کار بردن اینکه هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد در مقام قضاوت برآمد و با پیش بینی جلسه روز پنج شنبه ادعا کرد مطمئن باشید هیچ تغییری در کار نیست؟

حالا باید از مسئولان سازمان صدا و سیما و شبکه سوم سیما این سوال را جویا شد که آیا این موضع همه مدیران شبکه سه و رسانه ملی است یا اینکه مجری فوتبال برتر و تهیه کننده این برنامه تلویزیونی به صورت خودسرانه اقدام به طرح این موضوع کرده است؟ طبیعتا وقتی قانون به اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال این اجازه را داده است که آن‌ها به واسطه عملکرد نامناسب رئیس فدراسیون فوتبال وی را به صورت قانون موقتاً عزل کنند آیا مجری و تهیه کننده این برنامه تلویزیونی چنین اجازه‌ای را دارند که اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را به واسطه اجرای قانون مورد تمسخر قرار دهند؟

آیا پشت پرده خبری است که مردم و مخاطبان این برنامه از آن بی خبرند؟ چرا مجری این برنامه تاکنون هیچ اقدامی برای به چالش کشیدن فدراسیون فوتبال و مدیریت آن انجام نداده است؟ در حالی که در سنوات گذشته وقتی پای مشکلات مدیریتی به میان می‌آمد مجری برنامه با حرارتی دو چندان و سیمایی بر افروخته رئیس فدراسیون فوتبال را مورد خطاب قرار می‌داد و بعضا با وی دچار درگیری لفظی می‌شد، اما حالا نه تنها این اتفاق در قبال عزیزی خادم رخ نمی‌دهد بلکه به جای اخم و سوال چالشی شوخی و خنده جای همه چیز را گرفته است آیا پشت پرده خبری است؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20922

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.