پست فروشی در سئول جنوبی! | آوای استقلال
2

پست فروشی در سئول جنوبی!

  • کد خبر : 20708
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
پست فروشی در سئول جنوبی!
فدراسیون فوتبال در دوره جدید خود یک رویکرد عجیب و جالب دارد.

به گزارش آوای استقلال، اهدای پست‌های بیهوده و بدون کارکرد در فدراسیون فوتبال، رویکرد جدید عزیزی خادم است. اتفاقی که سبب شده بدنه فدراسیون فوتبال فربه شده و تقریباً تمامی رفقای گعده‌نشین در بدنه فدراسیون با عناوین بی‌ربط و البته کارکردهای نامفهوم حضوری پررنگ داشته باشند.
آنها که یار غار فدراسیون محسوب می‌شوند و در تمامی روزهای پیش از انتخابات در نقش شیپورچی کوشیدند تا عزیزی خادم به صندلی ریاست برسد، حالا مزد دمیدن در ووووزلای حمایت از عزیزی خادم را دریافت کرده‌اند.
یکی از عجیب‌ترین پست‌های خلق‌الساعه در فدراسیون فوتبال دستگاه پرطمطراق و عریض‌وطویلی به‌نام «دپارتمان مسئولیت‌های اجتماعی و بازی جوانمردانه» است که تنها خروجی آن گرفتن عکس‌های یادگاری برای پیج شخصی آقای مسئول در فدراسیون بوده!
به نظر می‌رسد از سوی فدراسیون فوتبال به این اصطلاحاً دپارتمان، ابلاغ شده که در وظیفه خطیر تهیه، چاپ و نصب بنر و بیلبورد تقدیر و تشکر در اطراف کمپ تیم‌های ملی ایفای نقش کند و کماکان در نقش ووووزلا را داشته باشد!
از زمان ریاست شهاب‌الدین عزیزی ‌خادم بر فدراسیون فوتبال، چندین و چند پُست عجیب‌وغریب در ساختمان سئول و یا کمپ تیم‌های ملی شکل گرفته و چندین سمت مهم هم در اختیار برخی افراد تقریباً ناآشنا به امور قرار گرفته. شاید هم یکی از علت‌های اصلی مشکوک شدن نهادهای نظارتی بر فدراسیون فوتبال، خیرات کردن پُست و مقام در فدراسیون و عدم بررسی گزارشات عملکرد دپارتمان‌ها باشد؛ چه کسی می‌داند؟!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20708

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.