پاداش صالحی‌امیری برای یکی از مسببان حذف استقلال از آسیا! | آوای استقلال
3
در کمیته ملی المپیک چه می‌گذرد؟

پاداش صالحی‌امیری برای یکی از مسببان حذف استقلال از آسیا!

  • کد خبر : 19204
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
پاداش صالحی‌امیری برای یکی از مسببان حذف استقلال از آسیا!
برای افکارعمومی سوال است چگونه فردی که چندی پیش از سوی ارکان قضایی فوتبال مادام العمر محروم شد و حق هیچگونه فعالیتی در ورزش نداشت، چگونه به یکباره به عنوان چهره ماندگار فوتبال ایران معرفی شده است؟!

به گزارش آوای استقلال، کمیته ملی المپیک قصد دارد همزمان با سفر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به تهران از سردیس برخی چهره های فوتبال رونمایی کند، نکته عجیب و سوال برانگیز قرار گرفتن نام دایوش مصطفوی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و رئیس فعلی کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون در بین این افراد است.

معمولا تا به امروز این اقدام برای تقدیر و پداسداشت زحمات چهره های خوش نام و دارای سابقه روشن در حوزه ورزش صورت می‌گرفت اما مشخص نیست مسوولان کمیته ملی المپیک به ویژه سیدرضا صالحی امیری بر اساس کدام متر و معیار نام داریوش مصطفوی را در بین این افراد قرار داده و تصمیم گرفته اند سردیس وی را نیز آماده کنند تا در حضور رئیس فدراسیون جهانی فوتبال رونمایی شود.

داریوش مصطفوی در ماجرای حذف نمایندگان فوتبال ایران از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نقش بسیار زیادی را ایفا کرد، عملکرد او نه تنها قابل تقدیر نیست بلکه باید به واسطه اظهارات غیرمسوولانه و سخنان عجیب و غریب وی را مورد بازخواست قرار داد اما کمیته ملی المپیک بدون در نظر گرفتن این مسائل حالا وی را در قامت یک قهرمان ملی معرفی کرده و با ساخت سردیس وی او را در کنار افرادی خوش نام نظیر حسن روشن، علی دایی و برخی چهره های دارای جایگاه فوتبال ایران قرار داده است تا به این ترتیب او را از انتقادات وارده نجات دهند.

برای افکارعمومی سوال است چگونه فردی که چندی پیش از سوی ارکان قضایی فوتبال مادام العمر محروم شد و حق هیچگونه فعالیتی در ورزش نداشت، چگونه به یکباره به عنوان چهره ماندگار فوتبال ایران معرفی شده است؟! در کمیته ملی المپیک چه می‌گذرد که مسوولان آن بدون در نظر گرفتن شرایط افراد نام آنها در کنار چهره های ماندگار فوتبال قرار می دهند و با هزینه ای گزاف از خزانه بیت المال اقدام به ساخت سردیس آنها می‌کنند؟ آیا نظارتی بر عملکرد مسوولان کمیته ملی المپیک وجود دارد؟

داریوش مصطفوی بابت کدام خدمت ماندگار به فوتبال ایران چنین پاداشی را دریافت خواهد کرد که نامش در کنار علی دایی و حسن روشن قرار گیرد؟ آیا این تصمیم به حمایت های صالحی امیری از رئیس فدراسیون فوتبال ارتباطی دارد؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19204

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.