وقتی گل‌محمدی، ضعف‌های تاکتیکی تیمش را قبول ندارد/ فرار رو به جلو به سبک مربی پرادعا | آوای استقلال
2

وقتی گل‌محمدی، ضعف‌های تاکتیکی تیمش را قبول ندارد/ فرار رو به جلو به سبک مربی پرادعا

  • کد خبر : 19389
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
وقتی گل‌محمدی، ضعف‌های تاکتیکی تیمش را قبول ندارد/ فرار رو به جلو به سبک مربی پرادعا
سرمربی تیم پرسپولیس به جای پذیرش ضعف‌های فنی تیمش فرار رو به جلو انجام داد.

به گزارش آوای استقلال، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز صحبت‌هایی انجام داد که قابل تأمل است. او که این روزها به واسطه عملکرد تیمش تحت فشار قرار گرفته است، سعی کرد بازی را در زمین دیگری انجام دهد تا ذهن هواداران پرسپولیس را منحرف کند. سرمربی پرسپولیس ابتدا گفت که صفحات فیک به او و تیمش حمله می‌کنند که فیک و برای تیم رقیب است! او از هوادارانش خواسته که تحت تأثیر این فضا قرار نگیرند و از تیم‌شان حمایت کنند.

سرمربی پرسپولیس در صورتی این صحبت‌ها را انجام داد که توضیح نداد چرا تیمش توانایی شکست تیم قعرنشین پدیده مشهد را نداشت. گل‌محمدی یکبار هم نپذیرفت که به لحاظ تاکتیکی مشکل دارد و خیلی از این صفحات که اتفاقا برخی از آنها چند سالی است تحت عنوان کانال‌های هواداری پرسپولیس فعالیت می‌کنند، از خریدهای او انتقاد کرده‌اند و گفته‌اند به لحاظ تاکتیکی نیز یک خارجی و تمرین دهنده باید به کادرفنی اضافه شود!

نکته بعدی، ایراد از داوری‌ها بود که اعلام کرد داوران به سود یک تیم می‌گیرند و فقط به ضرر تیم او قضاوت می‌کنند. ظاهرا سرمربی پرسپولیس مصاحبه‌هایش را فراموش کرده است که زمانی مدعی بود تیم‌های دیگر به جای اینکه ضعف‌های‌شان را برطرف کنند، توپ را به زمین دیگری می‌اندازند. امروز که گل‌محمدی چنین صحبتی انجام داد باید به او گفت این شما هستید که ادعای زیادی دارید، وگرنه موارد زیادی از جمله ضعف‌های فنی، خریدهای عجیب، بحث‌ دلالی و … این وسط مطرح است که باید پاسخ دهد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19389

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.