وضعیت گروه مرگ؛کلاف پیچیده! | آوای استقلال
3

وضعیت گروه مرگ؛کلاف پیچیده!

  • کد خبر : 1862
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
وضعیت گروه مرگ؛کلاف پیچیده!
استقلال باید از الدحیل امتیاز بگیرد و در بازی پنجم مقابل الاهلی به هیچ وجه تن به شکست ندهد

شکست استقلال در مصاف حساس با الدحیل و پیروزی الاهلی مقابل الشرطه باعث شد تا مثلث مدعیان صعود در این گروه شکل بگیرد و الشرطه به دلیل ۳ شکست پیاپی، عملا شانس صعود را از دست بدهد مگر از آن دست اتفاقات عجیب و غریب فوتبالی رخ داده و عراقی ها هر ۳ بازی برگشت خود را برنده شوند.

الدحیل که از همان ابتدا و پیش از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شانس نخست صعود محسوب می شد، با شکست استقلال، ۷ امتیازی شد و در صدر ایستاد. وضعیت دیدار این تیم قطری مقابل شاگردان مجیدی به نحوی بود که استقلالی ها در بازه های زمانی شانس زدن گل برتری و رسیدن به پیروزی را داشتند و روند بازی به نحوی نبود که بتوان الدحیل را مستحق پیروزی دانست.

استقلال در بازی با الدحیل بارها و بارها خط دفاعی این تیم را آزار داد و ۳ بار نیز به گل رسید و اگر آبی پوشان در تمرینات تمرکز خود را بر روی خط دفاعی بگذارند، به نظر می رسد می توانند در بازی ۳ روز دیگر از این تیم قطری امتیاز بگیرند.

آبی پوشان که با ۶ امتیاز حاصل از دو بازی نخست در رده دوم ایستاده اند، با توجه به وضعیت سایر گروه ها، اکنون تیم صعود کننده از این گروه هستند ولی برای قطعی کردن سهمیه حضور در مرحله بعد، باید حداقل ۴ امتیاز از سه بازی بعدی خود کسب کنند تا در آن صورت بتوان گفت این تیم شانس بالایی برای صعود به دور بعدی دارد.

الاهلی که تا دقیقه ۹۰ بازی با الدحیل با دو شکست در بحران عجیبی فرو رفته بود، با گل نجات بخش عمر السومه به این رقابت ها برگشت و حالا آنها با غلبه بر الشرطه، ۴ امتیازی و مدعی صعود هستند. آنها احتمالا در بازی ۳ روز دیگر نیز موفق به شکست نماینده عراق شوند و این به معنای این است که الاهلی ۷ امتیازی شده و استقلال باید تحت هر شرایطی از الدحیل امتیاز بگیرد.

الشرطه نیز که هر سه بازی خود را واگذار کرده است، بدون امتیاز در قعر جدول ایستاده است. آنها تنها تیم لیگ قهرمانان آسیا هستند که هیچ امتیازی کسب نکرده و تمامی بازی های خود را واگذار کرده اند. الشرطه امید بسیار کمی برای صعود دارد و با توجه به اینکه بازی پایانی استقلال در این رقابت ها با این تیم است، شاگردان مجیدی می توانند امیدوار به کسب ۳ امتیاز از تیم بی انگیزه الشرطه باشند.

به طور کلی شرایط گروه سوم دچار پیچیدگی خاصی شده است. بازی های دور چهارم بسیار حائز اهمیت است. استقلال باید از الدحیل امتیاز بگیرد و در بازی پنجم مقابل الاهلی به هیچ وجه تن به شکست ندهد. آنها در صورتی که حتی در دو بازی بعدی خود موفق به کسب تساوی شده و در بازی پایانی از سد الشرطه بگذرند، می توانند حداقل به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=1862

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.