ورمزیار: یامگا پنالتی‌زن حرفه‌ای است | آوای استقلال
5
اختصاصی آوای استقلال

ورمزیار: یامگا پنالتی‌زن حرفه‌ای است

  • کد خبر : 29237
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۳:۱۶
ورمزیار: یامگا پنالتی‌زن حرفه‌ای است
پیشکسوت استقلال گفت: حق استقلال پیروزی در بازی با تراکتور بود و آبی‌پوشان به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشتند دست پیدا کردند.

به گزارش آوای استقلال، صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به پیروزی استقلال مقابل تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌‌های کشور، اظهار داشت: اینکه سرمربی تراکتور بخواهد پیروزی استقلال را کمرنگ کند، درست نیست چرا که آبی‌پوشان باید در همان ۹۰ دقیقه با اختلاف چند گل به برتری می‌رسیدند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: عاملی که باعث شد استقلال نتواند در وقت قانونی به برتری برسد عدم دقت در زدن ضربات آخر بود، استقلال  اگر مهاجمانش موقعیت‌ها را تبدیل به گل می‌کردند هرگز کار به وقت اضافی کشیده نمی‌شد.
ورمزیار تصریح کرد: مهدی قایدی نقش پررنگی در پیروزی استقلال داشت، این بازیکن با استفاده از تکنیک و سرعت خود هر کاری خواست با خط دفاعی تراکتور کرد و دو پنالتی گرفت.
وی تاکید کرد: یامگا نشان داد تبحر فراوانی در زدن ضربه پنالتی دارد، او در شرایط سخت و حساس تمرکز خود را حفظ کرد و نشان داد بازیکن حرفه‌ای است، وقتی داور دو بار پنالتی را تکرار می‌کند  بازیکن که پشت توپ قرار می‌گیرد کار سختی پیش رو دارد اما یامگا با خونسردی پشت توپ ایستاد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بازی با سپاهان یک بازی ۶ امتیازی برای استقلال خواهد بود چرا  که این تیم رقیب اصلی استقلال است و پیروزی در این جدال می‌تواند تبعات مثبت زیادی برای اسقلال به همراه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29237

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.