واکنش عجیب پیشکسوت استقلال به غیبت دیاباته: خداروشکر که نمی‌رسد! | آوای استقلال
2

واکنش عجیب پیشکسوت استقلال به غیبت دیاباته: خداروشکر که نمی‌رسد!

  • کد خبر : 2666
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
واکنش عجیب پیشکسوت استقلال به غیبت دیاباته: خداروشکر که نمی‌رسد!
کسی که سود می‌کند دیاباته است که خودش را در ویترین برای تیم‌های عربی به نمایش گذاشته و می‌رود و پولش را می‌گیرد اما استقلال متضرر می‌شود.

تیم استقلال در بازی قبلی مقابل الدحیل شیخ دیاباته که یکی مهاجمان اصلی آبی‌ها در تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود را به دلیل مصدومیت از دست داد. اکنون پیشکسوت واکنش عجیبی به غیبت این بازیکن نشان داده است.

ادموند اختر درباره این موضوع اظهار کرد: خدا را شکر که دیاباته به این بازی نمی‌رسد. البته من هرگز دوست ندارم کسی مصدوم شود. پدرکشتگی هم با کسی ندارم ولی ما تا کی باید از این بازیکن در ترکیب استفاده کنیم تا پنالتی به دست بیاید و برود پشتش بایستد؟ خدا را شکر حداقل در بازی با الاهلی می‌دانیم که استقلال ۱۱ به ۱۱ بازی می‌کند چون وقتی دیاباته در ترکیب است، استقلال ۱۰ نفره کار می‌کند.

پیشکسوت استقلال افزود: از این چهار گل، دو گل دیاباته روی ضربه پنالتی بوده! قبول دارم که زدن ضربه پنالتی هم مهارت می‌خواهد اما واقعاً در سایر دقایق بازی چه کار کرده؟ عمر سوما یا اولونگا از هر چهار توپی که به دست می‌آورند سه تای آنها را به گل تبدیل می‌کنند. اولونگاه در بازی رفت با الدحیل ۴ موقعیت به دست آورد که سه تای آنها را گل کرد. در بازی برگشت یک پنالتی زد و دو بار توپ به دستش رسید و یکی را با سر به گل تبدیل کرد. اما دیاباته چی؟ همه فشار حمله روی دوش مطهری و قایدی است ولی دیاباته می‌رود و فقط آن جلو می‌ایستد. در نهایت اگر ۶ گل هم بزند ولی تیم صعود نکند چه فایده ای برای استقلال دارد؟ کسی که سود می‌کند دیاباته است که خودش را در ویترین برای تیم‌های عربی به نمایش گذاشته و می‌رود و پولش را می‌گیرد اما استقلال متضرر می‌شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2666

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.