واکنش بازیکن استقلال به حذف از آسیا/ مهدی‌پور: ناراحتیم، اما نباید به آن اهمیت داد | آوای استقلال
0

واکنش بازیکن استقلال به حذف از آسیا/ مهدی‌پور: ناراحتیم، اما نباید به آن اهمیت داد

  • کد خبر : 19158
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
واکنش بازیکن استقلال به حذف از آسیا/ مهدی‌پور: ناراحتیم، اما نباید به آن اهمیت داد
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بابت حذف از آسیا ناراحتیم، اما چون کاری از دست بازیکنان و کادر فنی برنمی‌آید نباید به آن اهمیت داد.

به گزارش آوای استقلال، مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی ۳ بر ۲ استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر درمورد حذف سرخابی‌ها از آسیا اظهار داشت: این موضوع ناراحت کننده است، اما به چیزی که از دست بازیکنان و کادر فنی خارج است نباید اهمیت داد. کاری از دست ما ساخته نیست.

وی درمورد گل‌هایی که استقلال از دقیقه ۹۰ به بعد دریافت می‌کند، گفت: مشکل خاصی نیست. به هر حال فوتبال است و این اتفاقات در همه جای دنیا رخ می‌دهد. نکته خاصی نیست، اما در دقایق آخر باید حواس‌مان را جمع کنیم که دیگر شاهد این موضوع نباشیم. خدا را شکر گل خورده ما اینقدر کم هست که نتوان ایرادی گرفت.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درمورد پنالتی دومی که داور برای استقلال گرفت، خاطرنشان کرد: بازیکن حریف ۱۰۰درصد بازیکن ما را زد. درست است که بازیکن ما ضربه‌اش را زده بود، اما خطا قطعی بود. من و داور نزدیک به صحنه بودیم. بعد از اینکه بازیکن ما ضربه‌اش را زد، بازیکن حریف با او برخورد کرد. به هر حال کارشناسان باید در این خصوص اظهارنظر کنند، اما من و داور خیلی به این صحنه نزدیک بودیم و فکر می‌کنم ۱۰۰درصد پنالتی بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19158

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.